Stånga Bowlinghall söker medarbetare
Stånga If / Kassapersonalsjobb / Gotland
2022-08-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Stånga Bowlinghall söker medarbetare" (publicerad 2023-02-08) ⬅️
Visa alla kassapersonalsjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stånga If i Gotland Kort om företaget: Stånga Bowlinghall är en föreningsdriven bowlinghall med 3 anställda inklusive denna tjänst. Stånga IF driver anläggningen och har idag idrottsverksamhet inom varpa, pärk, bowling och bågskytte.
Om arbetet: Arbetsuppgifterna är varierade från dag till dag, bland annat förekommer traditionsenliga uppgifter så som kassa arbete, lättare matlagning, städ och renhållning även lättare problemlösning på bowling maskiner. Man jobbar ofta själv och det gäller att man är allsidig och flexibel.
Minikrav:
• Serviceinriktad, kunna bemöta kunder efter Stånga Ifs värdegrunder
• Allmänna kunskaper i Word och Excel.
• Förstå svenska i tal och skrift
Publiceringsdatum2022-08-17Övrig informationVi vill att den vi söker är alert och inte räds en utmaning och kan leverera service på hög nivå i alla aspekter av jobbet. Erfarenhet inom kassa och service är meriterande. Viktigast för oss är att du är hjälpsam och nyfiken. I arbetet förekommer en del mekaniska reparationer (utbildning sker på plats under upplärning) Tjänsten är på 80%, vi tillämpar 6 månaders provanställning.
TillträdeEnligt överenskommelse. Vi kallar löpande till intervju och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser gärna att den vi anställer kan börja så snart som möjligt.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-16
FöretagStånga If
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Stånga If,
http://www.stangabowlinghall.se 623 15 STÅNGA
Ansökan E-post:
christoffer.jakobsson@stangaif.se Kontakt Hallföreståndare
Christoffer Jakobsson
christoffer.jakobsson@stangaif.se Jobbnummer 6892284
Observera att sista ansökningsdag har passerat.