Spontanansökan till OKQ8 Kundservice
OK-Q8 AB / Kundservicejobb / Avesta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Avesta,
Norberg,
Hedemora,
Fagersta,
Säter eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OK-Q8 AB i Avesta,
Hedemora,
Sala,
Borlänge,
Ludvika eller i
hela Sverige Hela samhället ställer om mot en fossilfri framtid. Vi vill leda utvecklingen i branschen genom att driva förändring och arbetar aktivt för att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Välkommen att följa med på vår resa!
Är du vår nästa kundservicekollega? Skicka in en spontanansökan till oss eller håll utkik efter våra lediga tjänster.
Publiceringsdatum2023-03-31Om företagetPå OKQ8 Kundservice i Avesta är vi ca 60 medarbetare och sitter i trivsamma lokaler alldeles intill Dalälven. Vi tar emot inkommande samtal från OKQ8s privat- och företagskunder. Vi svarar på våra kunders frågor och hjälper till att lösa de problem som kan uppstå i deras vardag, primärt genom telefonkontakt men även via andra digitala kanaler.
Våra avdelningar
Team Energy:
Vi hanterar direktförsäljning av både fossila och förnybara produkter, tjänster och lösningar. Drivmedel, smörjmedel, el och elbilsladdning ryms inom teamets ansvarsområden.
Team B2C:
Vi hanterar de privata kundernas ärenden gällande allt ifrån kortfrågor, hyrbilsfrågor, biltvättsärenden samt att vara support till våra stationer i kundärenden.
Team B2B:
I samtalen med våra företagskunder via telefon och email är din främsta uppgift att ge hög service och skapa goda kundrelationer i frågor rörande till exempel kortbeställning, fakturering och Kravhantering
Team Sales:
Har du erfarenhet av försäljning och vill kunna påverka din lön, då är vi avdelningen för dig. Vi hanterar våra kunders ärenden via telefon och i samtalen med våra kunder är din främsta uppgift att skapa en sund försäljning och goda kundrelationer.
Om dig
Som kundservicemedarbetare ser vi att du har en vilja att hjälpa till och värdesätter att våra kunder får service av högsta kvalité.
Bifoga ditt CV och svara på våra urvalsfrågor vid ansökan. Vi går igenom ansökningarna löpande och matchar dem mot de behov/framtida behov som finns hos Kundservice.
Som en del i vår urvalsprocess genomför vi tester som är anpassade för våra olika tjänster och på slutkandidater genomförs en bakgrundskontroll.
Varmt välkommen med din spontanansökan!
OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald.
Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och en förutsättning för att vi ska nå framgång som företag. Därför arbetar vi fokuserat med fyra områden för att såväl attrahera som behålla medarbetare.
- Modiga ledare - Vårt mål är en kultur där ledare vågar fatta beslut, delegerar ansvar och har tillit till sina kollegor.
- Flexibelt arbetsliv - Vi är flexibla i både tanke, handling och rörelse. Vår inställning är att vi kan arbeta var som helst och förflyttar oss när det finns behov.
- Familj och fritid - En sund balans mellan arbete och fritid tror vi är avgörande för såväl välmående och ett effektivare arbetsliv. Vi vill möjliggöra ett liv där familj och en aktiv fritid kan kombineras med arbete och karriär.
- Utveckling och talang - Utveckling på alla nivåer är en del av vår företagsstrategi. I vår värld är det en fördel att våga utmana sig själv att prova något man inte kan. Det är så vi hittar nya talanger internt.
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare OK-Q8 AB (org.nr 556027-3244),
https://www.okq8.se/jobba-hos-okq8/ Arbetsplats OKQ8
Jobbnummer 7608701
Observera att sista ansökningsdag har passerat.