Specialist på Applikationssupport för lön
Aditro Shared Services AB / Datajobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro Shared Services AB i Sundbyberg,
Stockholm,
Norrköping,
Lidköping eller i
hela Sverige Är din passion kundservice i världsklass och tekniska system? Då kanske du har hittat ditt drömjobb! Som applikationssupportspecialist för Aditro Lön kommer du att arbeta nära andra enheter inom bolaget, som spindeln i nätet för att lösa våra kunders problem och frågor. Vi är på en spännande förändringsresa inom avdelningen Customer Experience (CX) och du kommer få stora möjligheter att vara med att påverka din, ditt teams och våra kunders upplevelser.
Vi arbetar efter mottot: Ett Team. Ett uppdrag. Nöjda kunder.
Ditt arbete
Du kommer att arbeta som applikationssupport i Aditro Lön, och är en del av vårt supportteam. Huvudansvaret är att säkerställa stötta och hjälpa Aditro's kunder framåt i det digitala lönesystemet. Detta inkluderar både ärendehantering, samtal och möten med kunderna. Vi arbetar främst med kundens kontaktperson/superuser som ofta är lönespecialist eller systemförvaltare. Utredningar och ärenden som hanteras är sådana som kundens superuser inte kan lösa själv och därför är det ofta mer komplexa frågor och utredningar vi arbetar med, t.ex. beräkningar, systemuppsättningar och liknande.
Du strävar efter att göra våra kunder nöjdare och tänker ständigt på hur vi kan förbättra vår kundupplevelse.
ServiceNow är vårt huvudverktyg för kundhantering och det är där vi hanterar våra frågor och har vår kunskapsbas. Andra arbetsuppgifter:
• Hantera inkomna ärende och fördela ut dessa
• Analysera och bearbeta frågor/beställningar
• Löpande kommunikation med kunder, med fokus på god kundservice och kundens bästa
• Kommunikation med andra grupper inom Aditro
Om dig
Du har arbetat inom lön, gärna som lönespecialist, löneadministratör eller systemförvaltare och vill vidareutveckla dina färdigheter inom detta område. Ditt mål är att ge bästa möjliga serviceupplevelse, samtidigt som du ständigt funderar på hur vi kan vidareutveckla vår service och som team.
Dina huvudspråk är svenska och engelska så du måste kunna kommunicera på hög nivå på båda språken.
Det är viktigt att du har öga för detaljer och du trivs när du får dyka in komplexa frågor och hitta grundorsaken till ett problem. När du har hittat lösningen kan du på ett pedagogiskt sätt förklara denna.
Passar vi dig?
Vi erbjuder en arbetsgrupp med högt i tak och där vi arbetar tillsammans för att nå teamets och företagets mål. Vi letar efter dig som är intresserad av att ständigt förbättra dig, dina kollegor och våra kunders upplevelser.
Du kommer få möjlighet till att påverka och delta i vårt spännande förändringsarbete.
Stämmer beskrivningen in på dig, skicka in din ansökan redan idag! Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Aditro är en av de ledande leverantörerna av HR- och lönesystem samt löneoutsourcing i Norden. Genom att kombinera nästan 60 års erfarenhet med dagens mest avancerade mobilteknologi, förändrar Aditro hur HR och lön fungerar.
Aditro är en del av SD Worx med mer än 76 000 organisationer som litar på deras +75 år av erfarenhet. SD Worx erbjuder HR- och lönelösningar för 150 länder, beräknar löner för ungefär 5 miljoner anställda och rankas bland världens 5 största. De mer än 5 300 anställda på SD Worx finns i 16 länder; Belgien, Österrike, Estland, Finland, Tyskland, Irland, Luxembourg, Mauritius, Nederländerna, Norge, Polen, Spanien, Sverige, Schweiz, och England.
Mer information på
www.sdworx.comVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2022-01-11ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAditro Shared Services AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Aditro Shared Services AB (org.nr 556985-9811),
http://www.aditro.se/ Arbetsplats Aditro
Kontakt Therése Mikkelsen, Head of Support & AMS
therese.mikkelsen@aditro.com Jobbnummer 6237024
Observera att sista ansökningsdag har passerat.