SOS international söker Cost controller

SOS International AB / Controllerjobb / Danderyd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla controllerjobb i Danderyd, Solna, Sundbyberg, Lidingö, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SOS International AB i Danderyd, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

SOS International AB söker en Controller till vår avdelning Cost Control i Stockholm
SOS International i Stockholm hjälper, i samarbete med en rad försäkringsbolag, bilister över hela världen. Vår larmcentral är öppen dygnet runt, året runt och hjälper snabbt trafikanter om olyckan är framme med till exempel bärgning, hyrbil eller alternativ hemresa. Vi söker nu en medarbetare till vår avdelning Cost Control på heltid till och med september 2021. Utbildning och arbete sker tills vidare på distans via Teams med anledning av pandemin och företaget tillhandahåller utrustning för detta dock finns bland annat krav på bra internetanslutning.

Ditt dagliga arbete
Som medarbetare på Cost Control arbetar du med upprättande av kundfakturor till privatkunder, bolag och försäkringsbolag samt granskar kostnader från våra leverantörer enligt gällande assistans- och försäkringsvillkor. Utöver detta besvarar man även frågor från leverantörer och övrig personal på SOS International.

Dina personliga egenskaper
För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du uppskattar att utföra och utveckla rutinuppgifter.
Utöver det söker vi dig som har/är:
En vilja och förmåga att följa rutiner och instruktioner
Noggrann och organiserad
Målmedveten och drivande
Levererar enligt tidplan på uppsatta mål
God samarbetsförmåga

I urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Din bakgrund och erfarenhet
Gymnasial utbildning
Goda kunskaper i svenska och engelska
Administrativ erfarenhet
Goda datorkunskaper
Erfarenhet från försäkringsbranschen är meriterande
Ansvarstagande och självgående

Omfattning
Heltid: 40 h i veckan måndag till fredag, 8h/dag någon gång mellan 07.00-18.00
Önskvärd start: Omgående

Frågor?
Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta HR Generalist Elin Sandberg på elin.sandberg@sos.eu eller Finance Manager Anna Franceschi på anna.franceschi@sos.eu.

Välkommen med din ansökan senast den 28 februari!
Känns det här som rätt uppdrag för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag. Vi kommer att hålla intervjuer löpande och vi förbehåller oss rätten att anställa innan tidsfristen går ut.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Skicka därför in din ansökan via länken nedan.

Varaktighet, arbetstid
Heltid

Publiceringsdatum
2021-02-22

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
SOS International AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "181419".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
SOS International AB (org.nr 556506-8581)

Arbetsplats
SOS International Swedish Branch AB

Jobbnummer
5587877

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SOS International AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SOS International AB: