SOS international söker Cost controller
SOS International AB / Controllerjobb / Danderyd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla controllerjobb i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SOS International AB i Danderyd,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige SOS International AB söker en Controller till vår avdelning Cost Control i Stockholm
SOS International i Stockholm hjälper, i samarbete med en rad försäkringsbolag, bilister över hela världen. Vår larmcentral är öppen dygnet runt, året runt och hjälper snabbt trafikanter om olyckan är framme med till exempel bärgning, hyrbil eller alternativ hemresa. Vi söker nu en medarbetare till vår avdelning Cost Control på heltid till och med september 2021. Utbildning och arbete sker tills vidare på distans via Teams med anledning av pandemin och företaget tillhandahåller utrustning för detta dock finns bland annat krav på bra internetanslutning.
Ditt dagliga arbete
Som medarbetare på Cost Control arbetar du med upprättande av kundfakturor till privatkunder, bolag och försäkringsbolag samt granskar kostnader från våra leverantörer enligt gällande assistans- och försäkringsvillkor. Utöver detta besvarar man även frågor från leverantörer och övrig personal på SOS International.
Dina personliga egenskaper
För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du uppskattar att utföra och utveckla rutinuppgifter.
Utöver det söker vi dig som har/är:
En vilja och förmåga att följa rutiner och instruktioner
Noggrann och organiserad
Målmedveten och drivande
Levererar enligt tidplan på uppsatta mål
God samarbetsförmåga
I urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Din bakgrund och erfarenhet
Gymnasial utbildning
Goda kunskaper i svenska och engelska
Administrativ erfarenhet
Goda datorkunskaper
Erfarenhet från försäkringsbranschen är meriterande
Ansvarstagande och självgående
Omfattning
Heltid: 40 h i veckan måndag till fredag, 8h/dag någon gång mellan 07.00-18.00
Önskvärd start: Omgående
Frågor?
Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta HR Generalist Elin Sandberg på
elin.sandberg@sos.eu eller Finance Manager Anna Franceschi på
anna.franceschi@sos.eu.
Välkommen med din ansökan senast den 28 februari!
Känns det här som rätt uppdrag för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag. Vi kommer att hålla intervjuer löpande och vi förbehåller oss rätten att anställa innan tidsfristen går ut.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Skicka därför in din ansökan via länken nedan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Publiceringsdatum2021-02-22ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSOS International AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "181419".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare SOS International AB (org.nr 556506-8581)
Arbetsplats SOS International Swedish Branch AB
Jobbnummer 5587877
Observera att sista ansökningsdag har passerat.