Sommarvikarier till hemtjänsten
Camillas Hemtjänst & Service i Upplands Väsby AB / Apotekarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla apotekarjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Camillas Hemtjänst & Service i Upplands Väsby AB i Upplands Väsby Sedvanliga arbetsuppgifter i hemtjänst i form av omsorg och service i kundens hem. Även inköp och städ ingår. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att tillgodose det individuella behovet av stöd och service och att ge ett gott bemötande. I arbetet ingår dokumentation enligt gällande lagstiftning vilket innebär att du måste uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska samt ha en viss datavana.
Det är meriterande om du har B-körkort och tillgång till egen bil.
Vi söker främst dig som är utbildad undersköterska. Har du erfarenhet inom äldreomsorgen är det meriterande. Vi söker dig som har ett bemötande som präglas av respekt och värdighet. Arbetet ställer höga krav på flexibilitet, initiativförmåga, samarbetsförmåga samt på problemlösning. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Camillas Hemtjänst och Service AB omorganiserar och behöver rekrytera. Vi är ett hemtjänstföretag som varit verksamma i Upplands-Väsby sedan 2007.
Camillas Hemtjänst och Service arbetar för trygghet, delaktighet, självbestämmande och kontinuitet skapat av en engagerad och motiverad personalgrupp med lång erfarenhet. Hemtjänsten är tillgänglig alla veckans dagar för sina kunder mellan 07.00-22.00
Varaktighet, arbetstid
Timvikarier, visstidsanställningar 60%-80%
Publiceringsdatum2018-02-16Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-18
Ange följande referens när du ansöker: Semestervikarie
KontaktCamilla Halvars
vasby@camillashemtjanst.se 08-59076100
FöretagCAMILLAS HEMTJÄNST & SERVICE I UPPLANDS VÄSBY AB
AdressCAMILLAS HEMTJÄNST & SERVICE I UPPLANDS VÄSBY AB
Herrgårdsvägen 34
19474 UPPLANDS VÄSBY
KontorsadressHerrgårdsvägen 34
Jobbnummer 3970335
Observera att sista ansökningsdag har passerat.