Sommarjobb som kundtjänstmedarbetare
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vi söker just nu en ambitiös och energisk student som vill jobba som Customer Care Agent för sommarjobb hos APM Terminals i Göteborg. I denna position kommer du under sommaren att ansvara för leverans av snabb och konsekvent hantering av kundernas behov, med hög servicenivå - vilket lämnar alla APMs kunder med en upplevelse i världsklass!
Publiceringsdatum2024-03-21Om tjänstenVi söker nu dig som vill arbeta som Customer Care Agent under sommaren hos vår kund APM Terminals.
Som Customer Care agent kommer du assistera i alla kundvårdsrelaterade aktiviteter. Du kommer att vara den första kontaktpunkten för APMs externa kunder, därav är det av vikt att leverera hög servicenivå och tillhandahålla effektiva lösningar på deras problem.
Huvudsakliga arbetsuppgifter kan bland annat vara:
• Agera som första kontaktpunkt gentemot externa kunder och leverera hög servicekvalitet.
• Besvara kundfrågor och hantera kundproblem.
• Ansvara för hantering och dokumentering av kundfeedback och arbeta med lösningar för bättre kundupplevelse.
Detta är ett sommarjobb med arbetstider mellan 07.00-17.45, med en omfattning på 20-30 timmar i veckan samt möjlighet att jobba extra efter sommaren. Arbetstiderna kan justeras beroende på behov och tillgänglighet. Sommarjobbet kommer att sträcka sig mellan vecka 27-32 men vi ser att det är fördelaktigt om du har möjligt att påbörja introduktion och upplärning redan vecka 23 eller 24.
Om dig
Vi söker dig som är student och är ute efter ett sommarjobb. För rollen är det viktigt att du är serviceminded med ett prestigelöst och lösningsorienterat förhållningssätt. Vi ser gärna att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och förstår värdet av en god kundnöjdhet och ett kundcentrerat arbetssätt! Vi ser även gärna att du snabbt kan lära och sätta dig in i nya system.
Önskade kvalifikationer
• Studerar på minst 50%.
• Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundtjänst / customer care.
• Van vid att kommunicera över telefon samt mail, med datorsystem som arbetsverktyg.
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska språket, i tal och skrift.
• Erfarenhet inom logistik ses som meriterande men är inte ett krav
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet!
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Enna Dedagic via
enna.dedagic@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVi ser fram emot din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-44859".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Enna Dedagic
Jobbnummer 8558418
Observera att sista ansökningsdag har passerat.