Sommarjobb/extrajobb inom reception & kundtjänst
Arena Personal Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.
Vi söker nu dig som tidigare har arbetat inom reception eller kundtjänst för spännande uppdrag hos våra kunder under sommaren. Vi har ett flertal uppdrag inom reception och kundtjänst under juni, juli och augusti. Dessa uppdrag varar mellan en till sju veckor.
Som receptionist kommer du huvudsakligen utföra klassiskt receptionsarbete där du tar emot besökare och kunder där du har uppgiften att göra deras besök så trivsamt som möjligt och eventuellt planera och koordinera konferenser. Du kommer besvara inkommande samtal och koppla dem till rätt person. Det kan även förekomma en del administrativa uppgifter, såsom dataregistrering, enklare fakturering och inköp av kontorsmaterial. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har receptionsvana och gärna erfarenhet av administrativt arbete. Som person är du positiv, utåtriktad och prestigelös samt är duktig på att prioritera. Service är din ledstjärna och tycker om att göra ?det lilla extra? med ett leende på läpparna för besökare, medarbetare och kunder.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du huvudsakligen att ta emot inkommande samtal och besvara kundernas frågor. Du kommer även att arbeta med problemlösning, enklare fakturering och reklamationer. För att vara framgångsrik är det viktigt att du tidigare har arbetat inom kundtjänst. Du tycker om att tala i telefon och brinner för att ge service på hög nivå. Som person är du positiv, lösningsorienterad och tålmodig. Det är viktigt att du har god datavana och vi ser gärna att du tidigare har arbetat i något ärendehanteringssystem.
Låter detta intressant och du har den profil vi söker? I så fall är du välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och personligt brev. Vi tar endast emot ansökningar via våra hemsida:
http://www.arenapersonal.com/s%C3%B6ka-lediga-tj%C3%A4nster-jobb.aspx?JobAdId= 246646
Tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Eventuella frågor besvaras av Isabelle Lilja 08-587 117 04
Publiceringsdatum2010-05-26Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-06-18
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktIsabelle Lilja, Konsultchef, 08-587 117 04
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Box 3362
10367 Stockholm
KontorsadressDrottninggatan 65
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-58711700
Faxnummer: 08-4118490
Jobbnummer 661696
Observera att sista ansökningsdag har passerat.