Sommarjobb: 1st Line Support / Support / Helpdesk / Kundtjänst

Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-04-11

Företaget
Vår kund skapar och administrerar läromedel och är en av landets största aktörer inom detta område. Kontoret är ljust och luftigt och ligger på promenadavstånd från Malmö centralstation.


Dina arbetsuppgifter
På kontoret i Malmö arbetar idag cirka 60 personer varav sex personer är på avdelningen för support. Här söker vi dig som kan stärka upp teamet under tiden för skolornas terminstart, vilket är en period då det finns extra mycket att göra. Du börjar med tre veckors introduktion innan midsommar. Som 1st line support ansvarar du för att svara på kunders frågor via telefon och mail, registrera och administrera digitala läromedel (t.ex. skapa användare) samt ge grundläggande teknisk support på företagets produkter.

Det ena uppdraget är 2 veckor i juni + v.32-39 och det andra uppdraget är 2 veckor i juni + v.33-41. Arbetstiderna är kl 08-16.15. För att söka tjänsten måste du kunna arbeta hela perioden.


Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning
• Grundläggande datorkunskaper och systemförståelse
• Grundläggande IT-kunskaper gällande operativsystem och webbsidor
• Tidigare erfarenhet av att jobba med kunder, t.ex. i kundtjänst
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Vi söker dig som är lättlärd, engagerad och har ett genuint intresse för att prata med och hjälpa kunder. Du tar för dig, är inte rädd för att ställa frågor, håller en god struktur och förstår värdet av ett nära samarbete med dina kollegor. Det är en kreativ och öppen arbetsplats och vi söker därför dig som är glad och positiv och trivs i ett socialt team.

Övrig information:

Omfatting: 2 veckor i juni + augusti-oktober
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: support, 1st line support, helpdesk, kundtjänst, kundservice, service, kundstjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, administration, telefon, heltid, malmö, sommarjobb, student

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Dott tove.dott@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3432487

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: