Sökes Sekreterare

Inblasa Aktiebolaget / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inblasa Aktiebolaget i Stockholm, Salem, Nynäshamn eller i hela Sverige

Inblasa är en liten verksamhet inom vård och omsorg. Vi vill förstärka vår verksamhet med en medarbetare som kommer att vara ansvarig för företagets administrativa uppgifter.

Dina arbetsuppgifter kommer att vara följande:

• Kundbesök
• Regelbunden kundkontakt
• Skriva genomförandeplan
• Använda paraply systemet (ParaSol och ParaGå)
• Skriva scheman för månaden
• Ta hand om den dagliga dokumentationen
• Uppdatera kundpärmar

Arbetsuppgifter kan vara allt som kan förekomma i ett kontor. Exempelvis, svara på telefon/pappersarbete/läsa e-post

Vem söker vi?
Du som person är vara kommunikativ, serviceinriktad och ansvarstagande. Du är noggrann i ditt arbete och behärskar Officepaketet. Du har även mycket god erfarenhet av dator som arbetsverktyg och att skriva text. Du måste vara duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift. Den vi söker är en person som tycker om social kontakt och ha bra hand med människor.

Har du arbetat med ekonomisystemet Hogia är det en merit.

Vi ser också att du har följande kunskaper och erfarenhet:
• Välorganiserad och punktlig.
• Stresstålig. Förmåga att kunna arbeta under press.
• Du är snabblärd och självgående. Arbertar systematisk med fokus på kvalitet.
• Positiv attityd, ett gott bemötande samt intresse och engagemang för yrket.
• Du kan arbeta i grupp och självständig
• Bra ordningssinne och ansvarskänsla är viktig.
• En flexibel inställning till arbetsuppgifter.

Språk
Krav för tjänsten är att du ska tala flytande svenska och goda kunskaper i engelska. Kunskap i spanska eller annat språk är meriterande.

Publiceringsdatum
2015-01-27

Körkortskrav
Krav för tjänsten är att du ska ha körkort och tillgång till egen bil är meriterande men inget krav.

Arbetserfarenhet
Du skall ha minst 2 års erfarenhet som sekreterare.

Utbildningsbakgrund
Du skall ha utbildning som Administratör/sekreterare

Arbetstid:
Ordinarietid är mellan kl. 8.00 och 17.00.

Arbetsplats:
Du kommer att arbeta i Bredäng i början sedan kommer kontoret flytta till Salem.

Lön: Utgår enligt kollektivavtal (Almega)

Så ansöker du
Sista ansökningsdagen 2015-02-16
• Ansökan skall innehålla CV samt personligt brev.
• I ansökan anger du personuppgifter och språkkunskaper.
• Ansökan sker endast via e-post. Ange följande referens när du ansöker: Sekreterare

Frågor: kontakta Melissa 076-945 32 21

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tillträde: 1 månads provanställning

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön
Enligt kollektivavtal (Almega)

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-16
Ansökan kan skickas till e-postadress: cvinblasa@gmail.com

Kontakt
Melissa Valencia cvinblasa@gmail.com

Företag
INBLASA AKTIEBOLAGET

Adress
INBLASA AKTIEBOLAGET
BOX 9056
12609 HÄGERSTEN

Jobbnummer
2143689

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inblasa Aktiebolaget

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inblasa Aktiebolaget: