Socialsekretare till myndighetsenheten
Krokoms Kommun / Administratörsjobb / Krokom
2012-06-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Socialsekretare till myndighetsenheten" (publicerad 2012-06-26) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Krokom,
Östersund,
Åre,
Strömsund,
Ragunda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Krokoms Kommun i Krokom Med inriktning mot barn- och familj/familjerätt.
Individ- och familjeomsorgen i Krokoms kommun består av fyra enheter varav Myndighetsenheten är en av dem.
Publiceringsdatum2012-06-21Dina arbetsuppgifterMyndighetsenheten handlägger alla förekommande ärenden inom socialtjänsten och är indelade i fyra grupper; missbruk, försörjningsstöd/ annat socialt stöd för personer över 18 år, barn- och familj/ familjerätt samt alkoholtillstånd.
På Myndighetsenheten arbetar i dagsläget tjugo personer. Av dessa arbetar fem med försörjningsstöd. Vi sitter i kommunhuset i centrala Krokom.
Vi erbjuder extern handledning samt friskvårdstid.
Kvalifikationskrav
Du ska vara utbildad socionom och önskvärt är att du har några års erfarenhet av socialsekreteraryrket inom försörjninsstödsområdet. Vi arbetar i datasystemet VIVA varför kunskap om detta system är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
B-Körkort är ett krav.
Vi undanber oss erbjudanden om hjälp med annonsering och rekrytering.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Vikariat 100 %, 2012-09-01 - 2012-12-31.
ErsättningFast lön
Individuell lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-07-09
Ansök via krokom.se under rubriken lediga jobb.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktAnette Furberg, Arbetsledare, 0640-16278 (Telefon)
Elin Ring, Gruppledare, 0640-162 86
FöretagKROKOMS KOMMUN
AdressKROKOMS KOMMUN
83580 KROKOM
KontorsadressOfferdalsvägen 8
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0640-161 00
Jobbnummer 1279764
Observera att sista ansökningsdag har passerat.