Socialsekretare till myndighetsenheten

Krokoms Kommun / Administratörsjobb / Krokom
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Krokom, Östersund, Åre, Strömsund, Ragunda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Krokoms Kommun i Krokom

Med inriktning mot missbruk.

Individ- och familjeomsorgen i Krokoms kommun består av fyra enheter varav Myndighetsenheten är en av dem.

Publiceringsdatum
2012-06-26

Dina arbetsuppgifter
Myndighetsenheten handlägger alla förekommande ärenden inom socialtjänsten och är indelade i fyra grupper; missbruk, försörjningsstöd/ annat socialt stöd för personer över 18 år, barn- och familj/ familjerätt och alkoholtillstånd.

På Myndighetsenheten arbetar i dagsläget tjugo personer. Av dessa arbetar två stycken med missbruk och 9 stycken med barn- och familj/ familjerätt. Vi sitter för närvarande uppdelade. De som arbetar mot vuxna sitter i kommunhuset medan de som arbetar med barn sitter i en annan byggnad i centrala Krokom.

Vi erbjuder extern handledning samt friskvårdstid.

Kvalifikationskrav
Du ska vara utbildad socionom med erfarenhet av socialsekreteraryrket inom respektive område. Vi arbetar i datasystemet VIVA varför kunskap om detta system är meriterande.

B-Körkort är ett krav.

Vi undanber oss erbjudanden om hjälp med annonsering och rekrytering.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tillträde enligt överenskommelse.

Ersättning
Fast lön
Individuell lön.

Så ansöker du
Ansök via krokom.se under rubriken lediga jobb.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Anette Furberg, Arbetsledare, 0640-16278 (Telefon)
Elin Ring, Gruppledare, 0640-162 86

Företag
KROKOMS KOMMUN

Adress
KROKOMS KOMMUN
83580 KROKOM

Kontorsadress
Offerdalsvägen 8

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0640-161 00

Jobbnummer
1281677

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Krokoms Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Krokoms Kommun: