SKL Fastigheter och Service AB söker en Receptionist och Telefon
Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-03-30Dina arbetsuppgifterTjänsten kommer att bestå av sedvanligt receptions- växelarbete och ytterligare administrativa arbetsuppgifter. Servicecenter ingår i affärsområdet Facility Management och du rapporterar till chefen för Servicecenter.
Tjänsten startar omgående och tillsättning sker i samråd med den sökande.
Dina arbetsuppgifterSom Receptionist/telefonist kommer du arbeta i växel och reception, är SKL:s ansikte utåt och tar emot och hjälper besökare i receptionen. Du kommer och också vara SKL:s röst i växeln samt ta emot samtal och koppla vidare frågor från SKL:s medlemmar och hantera telefonärenden från övriga kunder.
I rollen ingår också att ha hand om SKL:s webbshop där medlemmar kan beställa SKL:s tidskrifter. Du kommer arbeta i ett ordersystem samt hjälpa kunden med beställningar via e-post och telefon. Rollen kommer även att ansvara för växelns kundinformation.
Du kommer också arbeta med att hantera felanmälningar, löpande telefoni-och tabletsupport och korthantering och samt andra ärenden inom detta område vid behov
Vem är du?
Vi söker dig som tycker om att arbeta med service i växel/ reception, utvecklas i din yrkesroll och få chans att vara våra kunders ansikte utåt.
Som person är du flexibel, serviceinriktad och noggrann i ditt arbete. Du är mån om att skapa god struktur kring ditt arbete och har inga problem med att hantera en varierad arbetsdag.
Du får gärna ha erfarenhet som receptionist/telefonist eller motsvarande serviceroller.
Den vi söker ska följande egenskaper:
• vara positiv och serviceinriktad
• ha god struktur och vara noggrann kring ditt arbete
• vara stresstålig och flexibel
• ha god administrativ förmåga
• tycka om att hantera utvecklande arbetsuppgifter
• lätt kunna hantera olika IT applikationer
• vara lyhörd och ha god förmåga att samarbeta med andra människor
• ha kännedom om Kommuner och Landsting
Kvalifikationer• Gymnasium eller motsvarande
• Minst 2-3 års relevant yrkeserfarenhet.
• Goda kunskaper i engelska
Du erbjuds
Du kommer att erbjudas en spännande roll på ett mycket trevligt företag. Kontoret centralt beläget i Stockholm, i ljusa trevliga lokaler.
Tveka inte utan ansök tjänsten redan idag. Intervjuer sker löpande. I denna rekrytering samarbetar SKL Fastigheter och Service AB med Jurek Rekrytering & Bemanning. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Karin Tranaeus på telefon 0769497962 alternativt via
karin.tranaeus@jurekbemanning.se . Du söker tjänsten via
www.jurekbemanning.se . Urvalsprocessen sker löpande och vi ser fram emot din ansökan redan idag.
Om företagetSKL Fastigheter och Service AB är det personliga serviceföretaget med kvalitet som främsta drivkraft.
Vår verksamhet spänner över områdena: Fastighetsägande och fastighetsförvaltning med tillhörande FM-tjänster i egen regi, kurs- och konferensservice och drift av SKL:s konferensanläggning Tolvan.
Servicecenter är det verksamhetsområde inom AO FM som tar emot felanmälningar, hjälper hyresgäster med användarfrågor, ansvarar för reception, svarar för kundernas växelnummer och supportar beställare att beställa skrifter i
http://webbutik.skl.se/Start:
Omgående
ErsättningEnl. ök.
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-29
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2613
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Tranaeus
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning
AdressJurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2226735
Observera att sista ansökningsdag har passerat.