Skadereglerare / kundservice / service till Länsförsäkringar
Bravura / Bankjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla bankjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2018-12-07FöretagetLänsförsäkringar Stockholm är ett lokalt och kundägt försäkringsbolag som funnits i Stockholm sedan 1844. Länsförsäkringar hjälper sina kunder med allt som rör deras vardagsekonomi och sedan några år tillbaka har de både bank och en egen fastighetsförmedling. Länsförsäkringar Stockholms vision är att bli stockholmarnas mest omtyckta företag och vägen dit går genom att bevisa fördelarna med att känna staden och att enbart arbeta för stockholmarnas bästa. En resa som börjar på hemmaplan - och det är där du kommer in.
Dina arbetsuppgifterDitt huvudsakliga ansvarsområde är att hantera bygg - och egendomsrelaterade ärenden från företagskunder, vilka inkommer via telefon, digitalt och brev. Skadorna kan gälla inbrott samt brand-, vatten -, maskin - och entreprenadskador som skett hos företagen. Syftet med rollen är att ge kunderna bästa möjliga service genom att motta ärendet, hantera det administrativa samt ge information om nästa steg. Detta så att en skadereglerare sedan kan driva skaderegleringen framåt till dess att ärendet är löst.
Du kommer att erbjudas en gedigen introduktion för att skapa en förståelse för Länsförsäkringars arbetssätt och system.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning, meriterande om du har eftergymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet från ett serviceinriktat yrke samt vana att arbeta med telefonen som arbetsredskap
• Meriterande om du tidigare har arbetat inom försäkringsbranschen
• God system - och datavana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
Vi söker dig som har en hög social kompetens och förmågan att vara lyhörd då du hanterar företagskunder som kan vara i en jobbig situation. Du kommer ha kontakt direkt med företagets kunder och rollen passar därför dig som är både socialt säker och serviceinriktad. Du är kommunikativ både muntligen och skriftligen. Vidare utför du dina arbetsuppgifter på ett strukturerat och kvalitetssäkrat sätt. Du trivs att samarbeta med kollegor i ett team där ni stöttar varandra.
Övrig information:
Start: Februari 2019
Plats: Frösunda, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Uppdraget sträcker sig inledningsvis under 6 månader med möjlighet till förlängning
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, service, administration, försäkring, försäkringsbolag, skadereglerare, byggskador, heltid, länsförsäkringar, bygg, byggteknik, länsförsäkringar, egendom, egendomsskador, stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Jobacker
julia.jobacker@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4497202
Observera att sista ansökningsdag har passerat.