Skadereglerare/administratör
Magna AB / Administratörsjobb / Lidingö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Lidingö,
Solna,
Stockholm,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Lidingö,
Solna,
Stockholm,
Sundbyberg,
Täby eller i
hela Sverige Kundföretaget
Falck Assistance är en del inom den danska koncernen Falck A/S som förutom Assistance bedriver verksamhet inom Healthcare, Emergency och Safety Services. Koncernen har idag 35 000 anställda, omsätter ca 15 miljarder kronor och har verksamheter i 45 länder. Falck Assistance hjälper privatpersoner, företag och organisationer att uppnå trygghet i vardagen. Falck Assistance arbetar med trygghet utifrån ett helhetsperspektiv och erbjuder säkerhetstjänster, larm, vägassistans, hjärtstartare, spärrservice, första hjälpen utrustning, nyckelbrickor, jourtelefon, cykelregistrering, försäkring och mycket annat. Vår larmcentral levererar trygghetstjänster dygnet runt, årets alla dagar. Läs mer på
www.falcksverige.se .
Publiceringsdatum2016-02-23Dina arbetsuppgifterSom skadereglerare kommer din uppgift främst bestå av att hantera leverantörsfakturor/kostnadsgranskningar från företagets kunder och interna avdelningar. I dina arbetsuppgifter ingår att hantera vidarefakturering, kundkontakter, kontakt med leverantörer och verkstäderna samt övriga allmänna kontorsgöromål.
Du kommer att jobba med trevliga kollegor och en prestigelös stämning på Falcks huvudkontor på Lidingö.
Arbetets omfattning: heltid, måndag - fredag, 08:00-16:30, 37,5 h veckan.
Start så snart som möjligt och fram tills 2017-03-01.
Detta är en direkt rekrytering till, visstidsanställning (vikariat) vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Falck men rekryterad av oss på Magna.
ProfilDu har tidigare erfarenhet av arbete inom ekonomiadministration och/eller administration eller motsvarande. Du innehar en god datavana och behärskar Office paketet på ett enkelt sätt. Som person är du lösningsfokuserad, noggrann och effektiv. Vidare så behärskar du engelskaspråket i tal och skrift då samtal från kunder i Europa förekommer i tjänsten.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6638
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Tollstoy
FöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2686192
Observera att sista ansökningsdag har passerat.