Självgående rekryterare med driv sökes till myndighet i Göteborg

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Har du ett par års erfarenhet av rekrytering och trivs i ett högt tempo? Ser du dig i en roll där du får ta initiativ och självständigt planera ditt dagliga arbete? Om du svarat Ja på detta kan du vara den vi söker för detta konsultuppdrag.

Om uppdraget:

Omfattningen av tjänsten är heltid under vanlig kontorstid. Start beräknas ske i början av september och pågå till sista december 2018. Det finns även chans till ytterligare förlängning i nio (9) månader. Du kommer att arbeta på den statliga myndighetens kontor i centrala Göteborg.

Publiceringsdatum
2018-08-01

Arbetsuppgifter
I rollen kommer du bland annat arbeta med behovsanalys, annonsering, urvalsarbete i rekryteringssystem och genomförande av intervjuer. Då tempot ibland är högt är det viktigt att du har god struktur och vana att arbeta mot deadlines. För rollen ser vi även att du har en kommunikativ förmåga och en positiv inställning.

Vidare kommer du även agera stöd till chef och hantera referenstagning. Utöver detta ingår vanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter och det är en fördel om du är noggrann och effektiv i att skapa rutiner för detta.

Kvalifikationer
• Högskoleutbildning som personalvetare eller likvärdig utbildning och minst 3 års arbetslivserfarenhet som rekryterare alternativt gymnasium och 5 års erfarenhet av liknande arbete
• Goda kunskaper i Office-paketet och HR-system
• God kännedom om lagar och förordningar på området
• Meriterande med erfarenhet av kompetensbaserad rekrytering

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4269967

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

   

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: