Självgående inköpsassistent till storbank i City!
Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du jobba med inköpsfrågor och administration inom bank och finans? Då har vi på Adecco Office & HR ett uthyrningsuppdrag för dig!!
Hur ser din arbetsdag ut?
Din huvudsakliga arbetsuppgift är att stödja Inköpschefen i sitt arbete med administration inom verksamhetsområdet för upphandlingar så som orderläggning och Ad hoc frågor från användare. En annan del av arbetet är att stötta processerna och arbetsuppgifterna i det för bestämda mallarna. Du kommer också att agera som stöd till slutanvändare av bankens upphandlingssystem samt uppdatera upphandlingssystemet.
Vem trivs här?
Du som tidigare jobbat med inköpsrelaterade frågor som inköpsassistent i 4-8 år och har erfarenhet av operativ upphandlig har goda förutsättningar att lära dig detta arbete. Är du prestigelös, serviceminded och är självgående kommer du att kunna utföra ditt arbete med lätthet. Är du bra på Excel, gillar administration i största allmänhet och att jobba i att stödja funktion kommer du att trivas här.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag från 2/12 och som förväntas pågå till och med 30/3. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt eftersom uppdraget startar omgående! Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2013-11-22Arbetstider och omfattningHeltid
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Eriksson 08-598 980 20
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
Jobbnummer 1710178
Observera att sista ansökningsdag har passerat.