Servicetekniker i Skåneregionen
Office Management / Driftmaskinistjobb / Helsingborg
2018-11-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicetekniker i Skåneregionen" (publicerad 2019-01-23) ⬅️
Visa alla driftmaskinistjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Helsingborg,
Malmö,
Göteborg,
Lidköping,
Linköping eller i
hela Sverige Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina verksamheter. För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Tillsammans skapar vi en trivsam och utvecklande arbetsplats där teamkänslan är viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning
Nu söker vi en servicetekniker inom dokumenthantering. En handlingskraftig och serviceinriktad person med fokus på nöjda kunder inom utskrift, kopiering, skanning, fax och mjukvaror.
Publiceringsdatum2018-11-29Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta nära våra kunder med att installera, serva och uppgradera våra kunders multifunktionssystem. Vi sätter stort värde i personliga relationer, vilket innebär arbete ute på fältet och nära våra kunder i Skåneregionen.
Dina arbetsuppgifter• Installation/driftsättning/konfigurering av multifunktionssystem /skrivaresamt mjukvaror
• Support på plats hos kund samt via telefon
• Användarutbildning på våra levererade maskiner och programvaror
• Utveckla och effektivisera våra kunder med hjälp av våra lösningar
• Dokumentera och avrapportera uppdrag
Kvalifikationer och Egenskaper
Ett tekniskt intresse är en förutsättning för den här tjänsten och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom dokumenthanteringssystem alternativt tidigare erfarenhet av arbete med multifunktionssystem såsom nätverksskrivare och nätverksscanner. Vidare har du goda kunskaper om datornätverk, Microsoft operativsystem/applikationer, samt goda kunskaper i både PC och Mac. Goda kunskaper i svenska och engelska språket är ett krav, samt B- körkort.
Som person är du
Social och trivs i mötet med andra människor. Du har en god känsla för service och mår själv bra när dina kunder och kollegor gör det. Jobbet innebär planering av dina egna dagar och du bör ha en god känsla för hur du ska prioritera för att upprätthålla en hög servicegrad och effektivitet.
Andra viktiga egenskaper för tjänsten är:
• Glad, positiv och driven
• Flexibel, då du arbetar på olika platser från dag till dag
• Arbetsvillig och trivs med att leverera kundservice i världsklass
• Noggrann
• Effektiv
• Kunskapstörstande
• Lättlärd
• Pedagogisk
• Stresstålig
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen som Servicetekniker hos oss på Office Management. Har du frågor kan du kontakta Recruitment Consultant, Sara Lundberg på 010858 40 67. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.seFöretagOffice Management
AdressOffice Management
Florettgatan 29B
25467 Helsingborg
KontorsadressFlorettgatan 29B, Helsingborg
Jobbnummer 4484005
Observera att sista ansökningsdag har passerat.