Servicerådgivare

Arena Personal AB / Bankjobb / Stockholm
2015-01-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicerådgivare" (publicerad 2015-08-17) ⬅️


Visa alla bankjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-01-07

Om tjänsten
För kunds räkning söker vi en servicerådgivare till deras verkstad som är lokaliserad i centrala Stockholm i fina nyombyggda lokaler.
Som servicerådgivare kommer du att hålla kontakten med kunden genom hela processen samt ge kundstöd och vägledning vid tekniska frågor. Du ska se till att kunderna blir nöjda och hjälpa dom att lösa deras eventuella problem. Besiktning av bilar kommer vara en betydande del av arbetet. Du ska också aktivt arbeta för att hålla nere väntetider, upprätta jobbkalkyler, svara på offertförfrågningar och hantera försäkringsfrågor.
Detta är ett uthyrningsuppdrag , för rätt person kan det leda till en anställning hos kunden.

Profil
Du som söker har en dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat som servicerådgivare inom bilbranschen. Alternativ att du tidigare arbetat som bilskadereparatör då den tekniska kunskapen är avgörande. Du är effektiv och lösningsorienterad i ditt arbete och kan ta egna initiativ. Du har en god samarbetsförmåga och har inga problem att arbeta under tidspress. Du är lyhörd och har ett genuint kundfokus samt inser vikten att vara utåtriktad och seviceminded eftersom arbetet innehåller såväl interna som externa relationer. Stor vikt läggs också vid kvalitet och noggrannhet, du förväntas att arbeta enligt våra skadeverkstadsprocesser och medverka till att uppnå ekonomiska resultat. God datavana är ett krav och det är mycket meriterande om du har god kännedom om skadeberäkningsprogrammet Cabas samt Automaster. Du bör även behärska svenska, i både tal och skrift.
B-körkort är meriterande.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om företaget
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-08
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1963
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Danielsson 08-58711731

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Köpmangatan 5
15171 Södertälje

Kontorsadress
Köpmangatan 5, Södertälje

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2118289

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: