Servicemedveten kundtjänstmedarbetare till Nespressos norska tea
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-05-04FöretagetNestlé Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Nestlé Nespresso har sitt huvudkontor i Lausanne, Schweiz och har fler än 5 500 anställda världen över. Nespresso säljer sina produkter direkt till kunden i fler än 50 länder.
Dina arbetsuppgifterArbetsdagen i Nespressos kundsupport är varierande. Du arbetar med att besvara inkommande samtal och mail kombinerat med administrativa sysslor kring kunderna. Du ringer även utgående samtal samt besvarar kundernas frågor i sociala medier och via chatt. Frågorna som kommer in kan handla om teknisk support, order och Nespressos produkter. Du arbetar med både privat- och företagskunder och kommer att ingå i ett norskt team med kaffespecialister. Uppdraget inleds med en internutbildning och du utbildas även löpande under anställningen för att hålla dig a jour kring produkterna och företaget.
KvalifikationerUtbildning: Avslutad gymnasieutbildning
Erfarenhet: Servicerelaterat yrke, gärna med telefonen som främsta verktyg
Programvaror: God datorvana
Meriterande: Tidigare erfarenhet av kundtjänst.
Språk: Norska, modersmål.
För den här rollen söker vi dig som har en god känsla för service. Vi ser att du är målinriktad, samtidigt som du är ödmjuk och har en positiv inställning. För att trivas i rollen tror vi att du är en problemlösare som har lätt för att skapa sociala kontakter. En stor del av arbetet fokuserar på skriftlig kommunikation med kunder, varvid god kunskap i skriftlig framställning är viktigt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Karlaplan
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se alternativt
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: norsk, kundservice, kundtjänst, telefon, kommuikation, heltid, Nespresso, rekrytering, direktrekrytering
Varaktighet, arbetstid
Direktrekrytering, Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön enligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMagdalena Klasson 08-40024050
magdalena.klasson@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2824228
Observera att sista ansökningsdag har passerat.