Servicemedveten kundtjänstmedarbetare till Nespressos norska tea

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-01-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicemedveten kundtjänstmedarbetare till Nespressos norska tea" (publicerad 2016-05-04) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-01-12

Företaget
Nestlé Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Nestlé Nespresso har sitt huvudkontor i Lausanne, Schweiz och har fler än 5 500 anställda världen över. Nespresso säljer sina produkter direkt till kunden i fler än 50 länder.

Dina arbetsuppgifter
Arbetsdagen i Nespressos kundsupport är varierande. Du arbetar med att besvara inkommande samtal och mail samt administrativa sysslor. Du ringer även utgående samtal samt besvarar kundernas frågor i sociala medier och via chatt. Frågorna som kommer in kan handla om teknisk support, order och Nespressos produkter. Du arbetar med både privat- och företagskunder och kommer att ingå i ett norskt team som idag består av tio kaffespecialister. Uppdraget inleds med en internutbildning på två veckor.

Detta är ett uppdrag på sex månader, med mycket goda chanser till förlängning. Arbetstider vardagar enligt rullande schema mellan 08.00-20.00.

Kvalifikationer
Utbildning: Avslutad gymnasieutbildning
Erfarenhet: Servicerelaterat yrke, gärna med telefonen som främsta verktyg
Programvaror: God datorvana
Meriterande: Tidigare erfarenhet av kundtjänst.
Språk: Norska, modersmål.

För den här rollen söker vi dig som har en god känsla för service. Vi ser att du är driven och målinriktad, samtidigt som du är ödmjuk och har en positiv inställning. För att trivas i rollen tror vi att du är en problemlösare som har lätt för att skapa sociala kontakter. En stor del av arbetet fokuserar på skriftlig kommunikation med kunder, varvid god kunskap i skriftlig framställning är viktigt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Karlaplan
Lön: Timlön enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: norsk, kundservice, kundtjänst, telefon, kommunikation, heltid, Nespresso, konsult

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Magdalena Klasson 08-40024050 magdalena.klasson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2612095

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: