Servicekoordinator sökes omgående för vikariat!

The Place AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos The Place AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Till familjärt företag söker vi nu en Servicekoordinator för ett vikariat under 3 månader och med start omgående. Här får du arbeta i en varierande roll med många kontaktytor och med kollegor som trivs och har väldigt roligt tillsammans.

Visst låter det bra? Läs vidare!

Om rollen
Som servicekoordinator har du en betydelsefull roll. Din primära arbetsuppgift är att ge förstklassig service och support både internt och externt till företagets kunder, servicetekniker och andra medarbetare. Du kommer att ha en koordinerande roll med flera varierande arbetsuppgifter och många kontaktytor, och därför söker vi dig som har förmågan att se vad som behöver göras, tar ansvar för att det blir gjort, samtidigt som du håller en hög servicenivå.

Du kommer bland annat att ansvara för:
• Extern och intern support till kunder, tekniker och andra medarbetare.
• Löpande administration som t ex avtalshantering, orderhantering och fakturering.
• Inkommande beställningar och andra ärenden per telefon och mail.
• Uppföljningar av olika projekt, exempelvis installationsprojekt.
• Koordinera och fördela ut arbete till teknikerna
• Ta emot felanmälningar

Publiceringsdatum
2024-08-09

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, till exempel inom kundtjänst, order, koordinering eller ekonomiadministration.
• God datorvana och systemvana.
• Talar och skriver svenska flytande och behärskar det engelska språket i såväl tal som skrift.
• Det är meriterande om du jobbat med fakturering eller har grundläggande ekonomikunskaper

Viktigt att veta: För denna roll krävs utdrag ut belastningsregistret och svenskt medborgarskap, slutkandidaten kommer att genomgå bakgrundskontroll och säkerhetsprövning.

Vem vi tror att du är:
Vi söker dig som är en positiv och lösningsorienterad person. Du motiveras av att leverera förstklassig service och förstår vikten av god kommunikation. Du har förmågan att se vad som behöver göras, tar ägandeskap och känner stort ansvar över dina arbetsuppgifter. På ett engagerat sätt tar du dig an och hanterar många pågående ärenden och lämnar inget ogjort, vilket innebär att du också behöver vara både noggrann och strukturerad. Vidare har du lätt för att samarbeta med alla typer av människor, är öppensinnad och en problemlösare.

Om tjänsten
• Arbetstider mån-tor 8-17. Fre 8-15.
• Tillträde omgående
• Plats: Stockholm
• Säkerhetsprövning kommer att ske i samband med anställning
• Detta är ett konsultuppdrag för ett vikariat under 3 månader där du blir anställd av oss på The Place

The Place - Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra - du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
The Place AB (org.nr 556340-2758), https://theplace.se

Kontakt
Talent Acquisition
Evelina Sehlberg

Jobbnummer
8831288

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från The Place AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos The Place AB: