Servicekoordinator / Logistik / Support till världsledande föret
Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-10-28Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i sex månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetFöretaget är ett svenskt dryckesbolag som är del av en global och ledande aktör inom vin och sprit. Du kommer få reda på mer om vilket företag det är vid ett inledande samtal.
Dina arbetsuppgifterSom koordinator kommer du att verka i företagets mittpunkt och vara involverad i många intressanta kontaktpunkter såsom försäljning, marknadsföring, lager och planering. Du hanterar inkommande beställningar och problemlösning kopplat till fakturor, lagerskillnader och reklamationer och kommer därmed att svara på frågor och lösa problem från kunder, leverantörer och interner via telefon och mail. Frågor från kunder handlar om exempelvis orderstatus, leveranser, returer, priser samt fakturor. Frågorna kan vara komplexa och kräver en problemlösningsförmåga vid exempelvis felsökningar och roderhanteringar. Du registrerar försäljningsordrar och hanterar returer och har en ständig övervakning av handelsprocesserna samt leveransflödena genom EDI. Utöver detta bistår du med interna tjänster såsom att stödja försäljning med produktinformation och annan administration. Slutligen samarbetar du tätt med planeringsavdelningen för att hålla organisationen och kunder informerade om leveranserna.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
För rollen som koordinator krävs
• Minst två års erfarenhet av att arbeta i liknande roller inom logistik, koordination, säljsupport, avancerad kundtjänst och support eller liknande roller. Har du erfarenhet från FMCH eller vin- och spritbranschen är det meriterande
• God administrativ förmåga, erfarenhet av Microsoft Office Suite samt CRM-system såsom Navision, Dynamics Nav eller Business Central
• Erfarenhet av Validoo är meriterande
• Mycket goda erfarenheter i svenska och engelska i tal och skrift och ser inga hinder i att tala och skriva på båda språken
Dina personliga egenskaper kommer att spela stor roll för den här tjänsten. Som kundtjänstrepresentant ser vi att du är en serviceinriktad person som har ett gediget kundfokus och brinner för att ge god kundservice. Du är mycket kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer, både internt och externt. Du är en teamworker som värdesätter samarbete och kollegial gemenskap men som också har förmågan och drivet att arbeta självständigt på ett strukturerat och problemlösande sätt. Vidare har du förmågan att prioritera rätt i ditt arbete, har en vana av att arbeta med logistik, koordination, deadlines och trivs som allra bäst på en arbetsplats som präglas av högt tempo, en god stämning och många sociala kontaktytor!
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till 1 månads uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, säljsupport, logistik, koordinator, logistikkoordinator, support, customer support, customer service, CRM, Navision, Dynamics Nav, Business Central, Validoo, FMGC, EDI, omgående, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Rebecca Runberg
rebecca.runberg@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6076430
Observera att sista ansökningsdag har passerat.