Servicekoordinator inom kundtjänst

Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Sollentuna
2014-12-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicekoordinator inom kundtjänst" (publicerad 2015-02-02) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

För vår kund som sitter i Sollentuna söker vi nu en person som vill arbeta som servicekoordinator inom kundtjänst!

Publiceringsdatum
2014-12-10

Om tjänsten
I den här tjänsten hanterar du felanmälan och har kundkontakter dagligen. Du planerar också utförande av serviceuppdrag och jobbar aktivt med att ge kunderna mervärde genom att erbjuda tjänster som telefonsupport och merförsäljning. Du blir anställd av Placera Personal och jobbar ute hos vår kund som sitter i fina lokaler i Sollentuna. Uppdraget sträcker sig 6 månader och det finns stora möjligheter att anställningen därefter går över till kundföretaget.

Dina arbetsuppgifter
• Registrera och ta emot kundsamtal samt hantera fel 
• Planera installation/demontering/flytt av samtliga förekommande produkter
• Operativt ansvar för planering av det dagliga arbetet på eget distrikt
• Optimera balansen av egna tekniker och nyttjandet av 3:e part på mest kostnadseffektivt sätt
• Ansvara för kontroll av samtliga fakturor, tidrapporter och löneattest på respektive distrikt
• Hantera växelfunktionen inom företaget
• Ansvara för kontroll och redovisning av företagets frånvaro
• Aktivt bidra till merförsäljning

Kvalifikationer och egenskaper

För att passa till tjänsten som servicekoordinator inom kundtjänst är det viktigt att du är kommunikativ i tal och skrift och att du är riktigt serviceinriktad. Du uppskattar att jobba i team och att dagligen hantera kundkontakt. Vidare ser vi att du har följande kvalifikationer och egenskaper:

• Gymnasieutbildning
• Strukturerad och administrativa färdigheter
• Goda kunskaper i Office paketet
• God datorvana
• Kunskaper i IFS är meriterande

Vår kund kommer att ge dig utbildning i systemstöd och produktportfölj av maskiner och hur man avhjälper dom enklaste felen så en del av arbetet är teknikrelaterat. För rätt person finns möjlighet till utveckling inom företaget. Passar beskrivningen in på dig? Sök redan idag, startdatum är så snart som möjligt!

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid - 37,5 tim/vecka

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-09
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elisabet Holmene 08-58622709

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2096646

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: