Serviceinriktade kvartersvärdar till Mitthem

Experis Finance Huvudkontor / Fastighetsskötarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla fastighetsskötarjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Kramfors eller i hela Sverige

Mitthem är ett modernt bostadsföretag med drygt 5700 lägenheter. Företagets vision är "Sundsvalls bästa hyresvärd". Våra värdegrunder är lojalitet, ansvar, glädje, engagemang och respekt. Mitthem har ca 40 medarbetare som arbetar i en decentraliserad organisation. Balansomslutningen är på 1,6 miljarder kronor och omsättningen är 365 Mkr. Vi ägs av Sundsvalls kommun genom Stadsbacken AB. Mer information om Mitthem hittar du på vår hemsida, www.mitthem.se .

Publiceringsdatum
2014-08-29

Dina arbetsuppgifter
Vi arbetar för att bli ännu mer kundorienterade och vi söker nu två kvartersvärdar som vill vara med och bidra till detta.
Våra kvartersvärdar fyller en viktig roll i sitt dagliga arbete för att Mitthem ska uppfattas som Sundsvalls bästa hyresvärd.

Du ansvarar bland annat för:
• att felanmälningar i ditt område åtgärdas inom målsatta tider - både genom eget arbete med även genom beställning och uppföljning av våra entreprenörer
• att upprätthålla en god kontakt med hyresgäster, leverantörer, entreprenörer och övriga intressenter inom ditt område
• att initiera och leda boendemöten samt boendeintroduktion
• besiktningar och underlag till underhållsplanering
Du kommer också att ansvara för kvalitetsuppföljning och utveckling av "Nöjd kund index" på området vilket innebär att vara tydlig och lyhörd i kontakten med hyresgästerna samt att upptäcka och genomföra effektiviseringsmöjligheter.

Tjänsterna är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Du blir anställd direkt av Mitthem.

Vem är du?
Du som söker har gymnasieexamen samt tidigare erfarenhet från arbete som kvartersvärd, fastighetsskötare, vaktmästare eller andra liknande praktiska roller. Då arbetet innebär en hel del administrativa arbetsuppgifter behöver du ha god datavana.
Körkort är ett krav.
Vi söker en allkonstnär som kan lite om mycket, är händig och strukturerad. Du trivs med ordning och reda, är självgående och har förmåga att hantera arbetstoppar. Viktigast av allt är att du är kundorienterad.

Som person är du social, positiv och tycker om att arbeta med människor. Du är bra på att skapa goda relationer med kundnöjdhet i fokus. Du är en händig problemlösare som inte ger upp vid eventuella motgångar utan ger dig den på att lösa de utmaningar som uppstår.

Kontaktperson för detta jobb
Vi samarbetar med Experis Finance. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa Karin Frisendahl på telefon 070-3774546. kfr@se.experis.com
Din ansökan vill vi ha senast den 14 september via länken nedan.

Arbetstider och omfattning
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Frisendahl 060-64 65 47

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
1980153

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: