Serviceinriktad medarbetare sökes till vårt Contact Center!
Clas Ohlson AB / Butikssäljarjobb / Leksand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Leksand,
Gagnef,
Rättvik,
Borlänge,
Falun eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clas Ohlson AB i Leksand,
Borlänge,
Falun,
Ludvika,
Gävle eller i
hela Sverige Clas Ohlson är ett starkt växande företag med visionen att bli en ledande internationell detaljhandelskedja. Affärsidén är att lösa våra kunders praktiska problem i vardagen genom att erbjuda kundservice utöver det vanliga samt ett brett och prisvärt sortiment inom el, bygg, multimedia, hem och fritid. Vårt uppdrag är tydligt; vi vill bidra till en inspirerande shoppingupplevelse genom att hela tiden försöka överträffa våra kunders förväntningar. Vi erbjuder en rolig och utvecklande arbetsplats med varierande arbetsuppgifter, utbildningar och konkurrenskraftiga löner. Allting vi gör, bottnar i Clas Ohlson-andan där vi värdesätter handelsmannaskap, engagemang, nytänkande, värme och handlingskraft.
Antar du utmaningen?
Vi söker nu två nya medarbetare till Contact Center AO Sverige i Insjön. Tjänsterna är vikariat på heltid med start 1 januari. En av tjänsterna är med spetskompetens inom bygg och löper till och med 31 december 2018. Den andra tjänsten är en allmän inriktad kundservicetjänst som löper till och med 30 juni 2018.
Som medarbetare på Contact Center kommer du att ansvara för att lösa våra kunders förfrågningar och problem samt hantera ordermottagning via mail, fax och telefon med övergripande mål att lösa kundernas praktiska problem. Dina arbetsuppgifter blir att svara på frågor om pris och saldo, reservdelsbeställningar, ordermottagning, kommunicera på chatten samt besvara butikssamtal och mail från kunder. Merförsäljning, genom att hjälpa våra kunder att göra ett bra köp, kommer också att ingå i dina arbetsuppgifter. Detta kräver att du har goda datakunskaper samt god kommunikationsförmåga i såväl svenska som engelska, både skriftligt och muntligt. Det är meriterande om sedan tidigare är van att skriva produktbeskrivningar och manualer.
Vad söker vi?
Vi söker dig som är tekniskt intresserade och brinner för kundtjänstfrågor. Som person vill vi att du är serviceinriktad, noggrann, resultatinriktad samt har god samarbetsförmåga. Detta ställer höga krav på flexibilitet, god problemlösningsförmåga och lyhördhet för kundens behov. Engagemang och ödmjukhet är egenskaper som värderas högt inom Clas Ohlson.
Tjänsten innebär att du måste vara beredd på att arbeta såväl kvällar som helger efter schema.
Rekryteringsinformation
Registrera gärna din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt, vi tillämpar löpande rekrytering. Sista ansökningsdatum den 1 november 2017.
Publiceringsdatum2017-10-18Kontaktuppgifter för detta jobbHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig chef Elvy Axklint via mail på
elvy.axklint@clasohlson.se eller på telefon 0247-649 23.
Välkommen med din ansökan!
Clas Ohlson är en dynamisk arbetsplats som präglas av omtanke om varandra och våra kunder. Vår värdegrund genomsyrar allt vi gör och vi är stolta över vårt ursprung. Vill du läsa mer om vår historia eller om hur vi jobbar med kundservice som främsta verktyg, gå in på
www.clasohlson.seVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagClas Ohlson AB
AdressClas Ohlson AB
Clas Ohlson AB,
79385 Insjön
KontorsadressClas Ohlson AB,
Jobbnummer 3756248
Observera att sista ansökningsdag har passerat.