Serviceinriktad förvaltningsassistent till Kungsleden i Göteborg

Rekrytering & Interimslösningar / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rekrytering & Interimslösningar i Göteborg, Kungsbacka, Borås, Halmstad, Helsingborg eller i hela Sverige

Vill du arbeta på ett dynamiskt och kreativt bolag som har ambitionen att bli Sveriges största och mest framgångsrika fastighetsbolag? Nu söker vi dig som vill utvecklas tillsammans med oss i rollen som förvaltningsassistent!

Publiceringsdatum
2018-05-25

Om företaget
Kungsleden är ett börsnoterat fastighetsbolag verksamt i Sverige. En långsiktig fastighetsägare som tillhandahåller attraktiva och funktionella lokaler som berikar människors arbetsdag. Vi skapar värde genom att äga, förvalta och utveckla kontor och andra kommersiella fastigheter i Stockholm och Sveriges övriga tillväxtregioner.

När vår förvaltningsassistent går på föräldraledighet behöver vi förstärka organisation i Göteborg med en engagerad förvaltningsassistent som trivs med en bred roll och gillar frihet under ansvar. Att alltid ha kunden i fokus ser du som naturligt samtidigt som vi värdesätter att du har ett utpräglat ordningssinne och är administrativt skicklig.

Du kommer bli en del av ett team på 20 medarbetare i Göteborg och Malmö, där du kommer att sitta i moderna och fräscha lokaler i Gårda. Här kommer du få det bästa av två världar, att vara en del av en mindre och gemytlig grupp med närhet till information och beslut samtidigt som du är en del av ett stort börsnoterat bolag.

Arbetsuppgifter
I rollen som förvaltningsassistent hos Kungsleden kommer du att ha en nyckelroll för både kundnöjdhet och trivsel på kontoret. Du kommer vararepresentant för bolaget gentemot hyresgäster och intressenter där dubland annat arbetar med att:

• Stötta förvaltare i deras dagliga arbete

• Ansvara för förvaltningsområdets administration av FastNet, genom upprättandet av Hyresavtal,rapportering av nettouthyrning och omförhandling

• Kontakt med hyresgäster

• Avräkningar

• Vara behjälplig vid budgetering samt vid köp och sälj av fastigheter

• Teckna garage-, parkering och bostadsavtal samt utlämning av passerkort/tillstånd

• Ansvar för lokalkontoreti Göteborg med uppgifter så som kostnader,avtal och skötsel.

• Koordinera kundevent

Profil
Vi söker dig som har en relevant eftergymnasial utbildning och något års erfarenhet som förvaltningsadministratör eller motsvarande. Du kan alternativt vara nyexaminerad, redo och engagerad att starta igång din karriär hos oss på Kungsleden.Det är meriterande om du har kunskaper i Fastnet och Capifast men inget krav.

För att lyckas i rollen krävs att du gillar ordning och reda samt är en kommunikativ lagspelare som har lätt för att samarbeta. Vidare är du duktig på att prioritera och tar gärna initiativ till att utveckla din roll och arbeta proaktivt.

I rollen ingår ävenvissa resor till vårt kontor i Malmö från tid till annan.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet, för oss är det viktigt att alla kan leva upp till våra kärnvärden är Professionalism, Omtanke och Glädje. Kungsleden välkomnar mångfald oavsett kulturell bakgrund, sexuell läggning, funktionsvariation, religion eller ålder.

Är du den vi söker? Ansök snarast då urval görs löpande!

Start: Början av september
Omfattning: Heltid
Ort: Göteborg

Om Newsec Competence
Newsec Competence erbjuder kompetensförsörjning till fastighetsrelaterade företag på den svenska marknaden. Vår vision är att vara fastighetsbranschens mest kvalitetsmedvetna, lyhörda och framtidsorienterade leverantör av kompetensförsörjning med en hög personlig service.

Övrig information
I denna rekrytering samarbetar vi med Newsec Competence. Har du frågor gällande tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsultJosefine Svensson på 0708196834 alternativt josefine.svensson@newsec.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefine Svensson josefine.svensson@newsec.se +46 708 19 68 34

Företag
Rekrytering & Interimslösningar

Adress
Rekrytering & Interimslösningar
Sankt Eriksgatan 5
40429 Göteborg

Kontorsadress
Sankt Eriksgatan 5, Göteborg

Jobbnummer
4167732

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rekrytering & Interimslösningar

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rekrytering & Interimslösningar: