Serviceinriktad Fleet Advisor
Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-11-13Dina arbetsuppgifterDu kommer vara en del av vårt Alphabet Fleet Support team som gemensamt ansvarar för att tillhandahålla tjänster som berör bilen och dess finansiering till våra kunder. Gruppen besvarar också allehanda frågeställningar från våra kunders kontaktpersoner, förare, löne- och personalavdelningar. Vi är tillgängliga både på telefon och via mail. Vi gör också kundbesök hos nya och befintliga kunder. Vi söker en kollega med långsiktiga planer.
• Skapa offertförslag och kvalitetssäkra bekräftade offerter.
• Leverantörskontakter, beställa bilar och aktivera kontrakt.
• Ta fram återkommande rapportpaket till våra kunder.
• Förvalta befintliga kunder och avtal.
Vem är du?
Vi tror att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, helst inom leasingbranschen. Du är van att hantera kunder och du är en serviceinriktad person utöver det vanliga. Du har en eftergymnasial utbildning, företrädesvis med inriktning ekonomi, alternativt att du har erfarenhet av att arbeta med ekonomirelaterade uppgifter. Som person är du engagerad och utåtriktad. Du vill gärna bidra med dina idéer och kunskaper så utvecklingen av våra tjänster och produkter fortlöper. Det är viktigt att du är en flexibel person som trivs med att ha fullt upp med olika arbetsuppgifter. Du kommer arbeta inom många olika områden och det är därför viktigt att du är duktig på att prioritera och sätta struktur för ditt arbete.
Du som person är:
• En självständig team player.
• Vågar ta egna beslut.
• Trygg i din person.
• Se utmaningar i vardagen som möjligheter.
Du erbjuds
Du erbjuds i rollen som serviceinriktad Fleet Advisor möjligheten att vara en del av ett växande och framgångsrikt affärsområde. Du kommer att arbeta brett med administration, service och finansiella upplägg. Teamet som du kommer att vara en del av består av 7 personer av varierande ålder o kön. Denna tjänst ingår i Jureks uthyrningsverksamhet och förväntas pågå tillsvidare. Tjänsten är en omfattning på 100% och ska tillsättas snarast möjligt.
Placering: Norr om Stockholm
Start: Omgående!
För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Rakel Jarl på 070-972 13 52 alternativt
rakel.jarl@jurekbemanning.se .
Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida:
www.jurekbemanning.se; vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande!
Om företagetJurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj.
Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-05
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2342
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRakel Jarl 070-972 13 52
rakel.jarl@jurekbemanning.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning
AdressJurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2067009
Observera att sista ansökningsdag har passerat.