Servicedeskmedarbetare till välkänd koncern
Help at work / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help at work i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Help at work
Publiceringsdatum2011-06-22Om företagetHelp at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver - ja just det - hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Vår kund
Just nu söker vi en serviceminded och positiv servicedeskmedarbetare som utöver svenska även talar och skriver god engelska. Vår kund är ett shared service bolag tillhörande en välkänd svensk koncern med bolag runt om i Norden. Du blir en del av en relativt nystartad organisation med starkt fokus på bolagets kunder, kvalitet i arbetet och levererad tjänst.
ArbetsuppgifterServicedesken är under uppbyggnad och du kommer att, tillsammans med dina kollegor, få möjlighet att vara med och bygga upp rutiner och struktur, Då servicedesken tar emot samtal och mail från Sverige, Norge, Danmark och Finland är det viktigt att du jämte svenska även känner dig bekväm med att tala och skriva på engelska. Då företaget är ett shared service bolag kan vissa frågor vara av ekonomisk art och vi vill därför att du behärskar grundläggande ekonomiska begrepp.Vissa frågor kommer du att förväntas svara på direkt över telefon, andra hänvisas vidare i organisationen. Alla ärenden hanteras i företagets ärendehanteringssystem. Som ny i organisationen kommer du att få introduktionsutbildning och upplärning.
ProfilDå shared service bolaget är relativt nytt och inne i en uppstartsfas är det viktigt att du som person är flexibel, trivs i en händelserik miljö, strukturerad och har mycket energi. Vidare är du nyfiken och vågar ta initiativ. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete och har ett stakt servicefokus. Vi ser gärna att du är gymnasieekonom eller motsvarande, viktigast är att du har en bra förståelse för ekonomiska begrepp. God datorvana samt goda kunskaper i engelska jämte svenska.
Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag till rekryterare Ida Tegner.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-07-22
Ange följande referens när du ansöker: 86
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagHelp at work
AdressHelp at work
Kungsgatan 37, 4 tr
11156 Stockholm
Jobbnummer 969096
Observera att sista ansökningsdag har passerat.