Servicedeskmedarbetare Östersund
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Östersund,
Ragunda,
Ånge,
Sollefteå,
Timrå eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-10-05Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på deltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos TietoEvry. Uppdraget är utmärkt att kombinera med studier och det finns möjlighet till att utvecklas inom företaget.
Om företagetTietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.
Dina arbetsuppgifterI rollen som servicedeskmedarbetare kommer du jobba i ett sammansvetsat team. Du kommer ansvara för att lösa kundens IT-relaterade problem på ett lugnt och metodiskt sätt i en kundtjänstliknande helpdesk. Du kommer ta emot inkommande samtal från kunder inom offentliga myndigheter, kommuner och landsting där vår kund hanterar deras större IT-tekniska lösningar. Du kommer att ha telefonen och ärendehanteringssystem som dina främsta arbetsredskap och du besvarar löpande inkommande ärenden.
• Felsökning av nätverksutrustning
• Kontohantering
• Lättare tekniska frågor
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning
• God teknisk förståelse
• Meriterande med erfarenhet inom first eller secondline support.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Meriterande med erfarenhet av kundtjänst
För denna tjänst är dina personliga egenskaper av största vikt. Du som söker bör ha en god vana av att ge en mycket bra service till kunder och kan hantera både stressiga och lugna kundsituationer. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. I denna tjänst är det dessutom viktigt att du vågar ställa frågor till dina kollegor. Som person värderar du att ha ett bra samarbete med dina kollegor. Därtill har du en förmåga att arbeta strukturerat med ärenden och kan planera din tid väl. Till det hör även att kunna rapportera och dokumentera om problem uppstår. Slutligen har du en känsla för att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och trivs med att arbeta disciplinerat mot uppsatta deadlines.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Östersund
Lön: Timlön
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Lina Ekman
lina.ekman@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8167038
Observera att sista ansökningsdag har passerat.