Servicedesk / Windows 10 / Servicedesktekniker Till Evry

Bravura / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-05-09

Företaget
EVRY är ett ledande kunskaps- och IT-företag som verkar på den nordiska marknaden med stor lokal närvaro. De digitaliserar morgondagens vinnare och skapar fördelar som ger svaren på de utmaningar som kunderna ställs inför i den digitala transformationen. EVRY har hög verksamhetskompetens kombinerat med teknisk expertis och de IT-lösningar som krävs för att klara kundernas digitala förändringsresa. Företagets 9 000 medarbetare hjälper kunderna att få konkret nytta av IT genom hela näringskedjan, från lösningar och konsulttjänster till outsourcing.


Dina arbetsuppgifter
Som servicedesktekniker arbetar du i ett utrullningsprojekt där EVRYs kund går från Windows 7-8 till Windows 10. Du installerar även nya Lenovo datorer då kunden byter ut sin utrustning. Användarnas plattform är baserad på Windows 7-10, MS Office 365 och mailsystemen Exchange och MS-Outlook vilket kräver en kunskap inom detta eftersom du kommer att installera detta på de nya datorerna.

Projektet startar omgående och sträcker sig till 7 september.


Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning, gärna inom IT/teknik
• Erfarenhet av att arbeta i Servicedesk
• Erfarenhet av MS Office Suite, Citrix, MS Exchange och Office 365
• Goda kunskaper av Windows 7/8/10
• Kännedom av nätverksrelaterade frågor är mycket meriterande

Vi söker dig som drivs av att jobba i en organisation i förändring. Rollen innebär stort eget ansvar och vi söker dig som har ett starkt självdriv. Du trivs i att jobba i team och har alltid som ambition att ge service av världsklass. Vidare har du ett brinnande IT-intresse och vill fortsätta utvecklas i din roll som teknisk supporttekniker.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ITIL, servicedesk, support, teknisk support, microsoft exchange, AD, Active directory, helpdesk, 1st line, 2nd line, mobilsupport

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Grönborg lisa.gronborg@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0184

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4136094

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: