Servicedesk / Support / It Till Evry I Jönköping
Bravura / Supportteknikerjobb / Jönköping
2018-02-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedesk / Support / It Till Evry I Jönköping" (publicerad 2018-02-20) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Jönköping,
Nässjö,
Ulricehamn,
Haninge,
Gislaved eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-02-19FöretagetEVRY är ett ledande kunskaps- och IT-företag som verkar på den nordiska marknaden med stor lokal närvaro. De digitaliserar morgondagens vinnare och skapar fördelar som ger svaren på de utmaningar som kunderna ställs inför i den digitala transformationen. EVRY har hög verksamhetskompetens kombinerat med teknisk expertis och de IT-lösningar som krävs för att klara kundernas digitala förändringsresa. Företagets 9 000 medarbetare hjälper kunderna att få konkret nytta av IT genom hela näringskedjan, från lösningar och konsulttjänster till outsourcing.
Dina arbetsuppgifterI denna roll arbetar du med att leverera den bästa tänkbara servicen till företagets kunder. I det dagliga arbetet arbetar du tillsammans med teamet för att lösa kundernas IT-utmaningar. Supportärendena som kommer in tas emot via mail och telefon och ditt arbete är att göra prioriteringar efter behov och tid. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att hantera ärenden på egen hand men även hänvisa vidare vid komplicerade och omfattande tekniska problem.
Kvalifikationer• Kunskap i Office-paketet
• Kunskap i Active Directory Users and Groups
• Erfarenhet av kundkontakt
• Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska
• Meriterande: Erfarenhet inom Windows server och klient
• Meriterande: Kunskap i Office365
• Meriterande: Kunskap i Powershell
• Meriterande: Exchange Shell
För att lyckas i rollen är du social, driven och duktig på att ta egna initiativ. Du har förmågan och intresset för att vara mycket noggrann med detaljer i det dagliga arbetet samtidigt som du har en god samtalsvana. Du är flexibel och du har förmågan att samarbeta med andra människor. Vidare ser vi att du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och du kommer gärna med idéer och förslag.
Övrig information:
Start: omgående
Plats: Jönköping
Lön: enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Support, first line support, servicedesk, servicedeskmedarbetare, IT, EVRY, konsultuppdrag, heltid, Jönköping
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnela Brandic
anela.brandic@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0680
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3972681
Observera att sista ansökningsdag har passerat.