Serviceadministratör till Toyota Material Handling

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Solna
2019-04-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceadministratör till Toyota Material Handling" (publicerad 2023-04-19) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Är du en serviceinriktad administratör som är noggrann och samtidigt har ett eget driv att arbeta framåt? Toyota Material Handling söker nu en serviceadministratör till sitt härliga team, där du får arbeta tillsammans med glada och engagerade kollegor. Trivs du att arbeta i en rörlig och föränderlig organisation, där du även kan komma med idéer till förbättring? Då kommer du hamna rätt.

Toyota Material Handling satsar nu på att utveckla verksamheten till världsklass!

Publiceringsdatum
2019-04-05

Dina arbetsuppgifter
Som serviceadministratör kommer du ansvara för bolagets serviceadministration och säkerställa kvalitet i arbetet. Du kommer ansvara för administrationen gällande serviceavtal för bolagets kunder. I rollen kommer du även arbeta med fakturering av serviceorder och även vara kontaktperson mot kunder såväl som mot resterande organisationen gällande avtals- och fakturafrågor.

Dina arbetsuppgifter
• Kontrollera och komplettera serviceavtal innan utskick till kunder
• Ansvara för fakturering av serviceorder, försäkringsärenden och serviceavtal
• Hantera och följa upp fakturor
• Vara behjälplig med kund- och fakturafrågor via mail och telefon
• Supportera organisationen i diverse administrativa arbetsuppgifter

Vem är du?
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, där du även har erfarenhet av fakturering. För att lyckas i rollen är det av vikt att du har en grundläggande förståelse av debet och kredit.
Du är en ordningsam och noggrann person som har en god administrativ förmåga. I rollen har du kontakt med kunder såväl med kollegor intern vilket kräver att du har en god samarbetsförmåga och servicekänsla. Du drivs av service och är mån om att tillhöra ett bra team.

Du erbjuds
En administrativ och kommunikativ tjänst där du får arbeta i en positiv och trevlig miljö, där bolaget satsar på att utveckla verksamheten framåt. Kontoret är beläget i trevliga lokaler i Solna Gate - med tillgängligt gym, gruppträning och simbassäng i samma byggnad. Tjänsten är en tillsvidareanställning, med inledande provanställning.

Tjänsten är tänkt att starta omgående, med viss hänsyn till uppsägningstid

I denna rekrytering samarbetar Toyota Material Handling med Jurek Rekrytering & Bemanning. Är du intresserad så är du välkommen att söka genom att skicka in ett CV och har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se

Om verksamheten
Toyota Material Handling Sweden är Sveriges ledande leverantör av truckar och därtill kopplade tjänster som truckservice, reservdelsförsörjning, uthyrning, finansiering och förarutbildning. Våra lösningar för en säkrare och effektivare materialhantering kompletteras med autotruckar, Toyota I Site fleet management samt analys och rådgivning. Vi marknadsför ett heltäckande sortiment av truckar, där BT och Toyota kompletteras med Kalmar. Företaget utför också service på marknadens samtliga märken. Antalet medarbetare är cirka 460, varav drygt 270 ingår i den rikstäckande serviceorganisationen. I vår strävan efter överlägsen kvalitet genomsyrar The Toyota Way vår företagskultur, våra ideal och vårt sätt att arbeta. Vårt svenska huvudkontor ligger i Solna.



Sökord: administratör, koordinator, service, support, organisatör, samordnare, orderservice, service minded, costumer administration, administrative support, kundmottagare, service specialist, teknisk administrator, fakturering

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evelina Thimper evelina.thimper@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4715468

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: