Service Operations Manager
Jeeves Information Systems AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jeeves Information Systems AB i Stockholm,
Jönköping,
Växjö,
Borås,
Göteborg eller i
hela Sverige Jeeves ERP är nästa generations affärssystem i molnet för små och medelstora företag som vill ha ett affärssystem lika unikt som sin verksamhet. Vi finns där och stöttar våra kunder hela vägen; från utveckling av systemet till implementation och produktsupport. Våra duktiga verksamhets, produkt- och processexperter har 25 års erfarenhet av att hjälpa svenska företag att automatisera det som gör dem unika. Ta chansen att vara med på Jeeves spännande resa i en roll som Service Operations Manager.
Publiceringsdatum2018-08-15Dina arbetsuppgifterSom Service Operations Manager har du en nyckelroll i att styra och utveckla vår konsultorganisation genom att ta fram arbetssätt och operativa processer. Du har ett övergripande ansvar för att lansera och implementera nya rutiner samt att förvalta och vidareutveckla befintligoperativa processer, metoder och system. Arbetet sker i nära samverkan med vår konsultchef och riktar sig främst mot våra regionala konsultchefer.
En utvecklande och processinriktad roll för dig som är affärsorienterad och tror på att jobba på ett strukturerat och metodiskt sätt. Du är en person som kan kombinera affärsmässighet och kundperspektiv med helhetssyn och fokus på detaljer.
Du kommer att:
• Stödja våra regionala konsultchefer
• Ansvara för kompetensutvecklingsinsatser vid lansering av nya versioner, utveckling av projektmodeller eller andra processer för att säkerställa en kvalitativ leverans.
• Ha ett nära samarbete med Jeeves produktorganisation i samband med produktlanseringar och ansvara för återkoppling från kunder fångas upp och tillvaratas.
• Samarbeta med Jeeves support- och sälj- och marknadsorganisation vid framtagandet av försäljningsmaterial kring konsulttjänster.
• Ansvara för implementering och genomförande av beslut kring nya paketeringslösningar av konsulttjänster.
• Ha ägarskap för konsultorganisationens tidrapporteringsverktyg Clarizen och leda dess interna "User Group"
• Ingå i konsultorganisationens ledningsgrupp för Sverige.
Erfarenheter• Du har ca 6 till 10 års erfarenhet inom konsultbranschen, gärna runt affärssystem.
• Du har jobbat i en liknande roll och har erfarenhet av metod- och processutveckling
• Du har god verksamhetskunskap inom logistik, produktion och/eller ekonomi, dock ej ett krav
• Du har egen konsulterfarenhet, gärna av projektledning,
• Du har relevant universitet- eller högskoleutbildning.
• Du har körkort, då rollen kan innebära en del resor.
Vi är en internationell organisation med engelska som koncernspråk, det är därför mycket viktigt att du talar och skriver både svenska och engelska flytande.
Dina personliga egenskaperDu är en teamspelare som trivs att arbeta i en självständig roll och har god förmåga att driva ditt arbete framåt. Du är kommunikativ, lyhörd och duktig på att interagera med andra. Som person är du noggrann, resultatinriktad och har ett stort affärsfokus. Du drivs av att skapa kundvärde och ökad lönsamhet genom kontinuerlig utveckling och förbättring.
Ta chansen att ansluta dig till ett team som brinner för sin produkt, ett företag med ljus framtid där engagemang och kunskap värdesätts. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAngelica Louropoulos
angelica.louropoulos@jeeves.se 070-480 18 68
FöretagJeeves Information Systems AB
AdressJeeves Information Systems AB
KUNGSBRON 1
11122 Stockholm
KontorsadressKUNGSBRON 1 , Stockholm
Jobbnummer 4291924
Observera att sista ansökningsdag har passerat.