Service minded Transportledar-assistent 50%
Framtiden AB / Administratörsjobb / Vaggeryd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Vaggeryd,
Gnosjö,
Aneby,
Jönköping,
Sävsjö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Vaggeryd,
Gnosjö,
Aneby,
Jönköping,
Sävsjö eller i
hela Sverige Är du på jakt efter ett deltidsjobb där du får ha mycket kundkontakt och varierande arbetsuppgifter? Då har vi en perfekt roll för dig!
Dina arbetsuppgifter
Som Transportledar-assistent har du en varierande vardag med fokus på support och kundkontakt. Du assisterar transportledaren i dennes dagliga jobb med diverse uppgifter som exempelvis orderhantering, leveransaviseringar och svara på frågor via mail och telefon.
På kontoret råder en familjär stämning där alla hjälps åt. I din roll som transportledar-assistent ingår därför att vara en extrahand även för övrig kontorspersonal vid behov.
Som introduktion får du gå bredvid transportledaren och lära dig arbetet successivt. Du blir väl omhändertagen.
Dina arbetsredskap är mail och telefon, du kommer att ha daglig kontakt med kunder på både svenska och engelska.
Arbetstiderna är måndag-fredag kl.13-17.
Om företaget
VIDA Energi leder koncernens satsning på bioenergimarknaden. De arbetar med tillverkning av energimässigt effektiva produkter som: skogsflis, stamvedsflis, bränslepellets och stallströ. Versamheten rymmer allt från inköp, förädling, lagerhållning och försäljning. I Hok är de cirka 24st anställda i dagsläget. VIDA Energi är en av landets största leverantörer av högklassig pellets - VIDA Pellets. Pelletsen tillverkas på deras anläggning i Hok och levereras till större delen av södra Sverige.
Din profil
Skallkrav:
• B-körkort
• Svenska & engelska i tal/skrift
Meriterande:
• Datavana och baskunskaper i Excel
• Erfarenhet av kontorsarbete
Som person är du social och framåt. Du trivs med att prata med kunder och att ge service. Du är ordningsam och noggrann i ditt arbete och kan hantera en varierande vardag med flexibla arbetsuppgifter.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Omgående
Omfattning: Deltid, 50% under 3 månader med chans til förlängning
Lön: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Hok
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2018-11-19ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-03
Ange följande referens när du ansöker: 18258
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktClara Albinsson
clara.a@framtiden.com 0709-47 86 88
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Borgmästargränd 1D
55320 Jönköping
KontorsadressBorgmästargränd 1D
Jobbnummer 4466200
Observera att sista ansökningsdag har passerat.