Service desk support

Infosys Technologies (Sweden) AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2024-11-20


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Infosys Technologies (Sweden) AB i Stockholm

The role is to support internal customer and our Client in Southern Sweden. It is a mix of tickets like from mail or phone or internal advanced tickets. This is in retail business. You work in shift from 06:00 to 19:00 on a schedule monday to friday. Necessary skill is in IT and with some launguage skill, preferably English and some other language. For example French, German or Italian.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-12-29
E-post: matti_hellgren@infosys.com

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Service Desk".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Infosys Technologies (Sweden) AB (org.nr 556779-1040)
Karlavägen 108, 9 tr (visa karta)
115 26  STOCKHOLM

Arbetsplats
Infosys Technologies Sweden AB

Kontakt
HR
Matti Hellgren
matti_hellgren@infosys.com
0727625759

Jobbnummer
9021156


Prenumerera på jobb från Infosys Technologies (Sweden) AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Infosys Technologies (Sweden) AB: