Service Desk Agent
Danda AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Danda AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Strängnäs eller i
hela Sverige Nu söker vi nya servicedeskmedarbetare med placering i Stockholm, Värtahamnen.
Som ett av Nordens största IT leverantörer, ställer vår kund höga krav på sina anställda och på de konsulter som representerar dem.
I gengäld får konsulten arbeta med varierande uppgifter med goda möjligheter till egen utveckling.
Kravprofil :
Ha erfarenhet av att arbeta med 1st, 2nd line support och/eller Service desk agent med 1-3 års erfarenhet av 1st line-arbete.
Ha baskunskaper i ITIL (Incident, Problem, Request & Change)
Ha vana av felsökning på egen hand.
Ha erfarenhet av att jobba mot SLA:er på telefoni och ärenden av varierande prioritet och personligen ansvara för resultatet.
Erfarenhet att ha personligt ansvar att hantera samtal och backlog simultant.
Ha erfarenhet av att lösa så mycket som möjligt vid första kontakten med kundens slutanvändare. Gärna First contact resolution 65% eller högre.
Tidigare erfarenhet/baskunskaper av att ha jobbat med KCS metodik (kunskapsartiklar)
Förståelse av SLA:er och vad det innebär
Ha goda kunskaper i svenska och engelska - i så väl tal som skrift
Ha kunskap om Officepaketet, gärna Windows 10 samt mobila enheter
Vana av att supportera enterprise-kunder.
Plats: Stockholm
Arbetstid: 100%
Språk: Svenska & Engelska
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-12-09ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagDanda AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Danda AB (org.nr 559069-2249),
https://danda.se Arbetsplats Danda
Kontakt Misha Amiri
misha.amiri@danda.se Jobbnummer 6164140
Observera att sista ansökningsdag har passerat.