Service Desk Agent
Danda AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2020-07-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Service Desk Agent" (publicerad 2021-12-09) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Danda AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Strängnäs eller i
hela Sverige Uppdragsbeskrivning:
Ska hantera alla inkommande (via telefon eller via en portal) är avancerad av IT i ett större internationellt företag. Ta emot inkommande telefonsamtal / ärenden och lösa dessa fjärrkontroll.
Publiceringsdatum2020-07-22Kompetenser God erfarenhet av att arbeta som IT Tekniker med kundkontakt inom organisationer.
Certifierad Microsoft Windows Desktop Support och Microsoft Office Support
God kunskap inom Active Directory
Grungdläggande kunskap inom "Nätverksanslutning / protokoll"
ITIL v3 Foundation
Mycket god kunskap inom INC (process för processhantering) och REQ (Service Request Fulfillment)
Mycket god kommunikationsförmåga både i tal och skrift på Svenska och Engelska
Mycket hög nivå på kundhantering och samarbetsförmåga samt kommunikation
Självständig och lösningsorienterad arbetssätt samt pro-aktiv inställning och professionellt arbetssätt.
Meriterande kompetens:
Erfarenhet av arbete inom IT Service Desk
OBS! Uppdraget är säkerhetsklassat och kontrakt skrivs på efter godkännande säkerhetsklassning.
Startdatum: 2020-09-01
Längd: 2021-12-31
Plattor: Stockholm
Arbetstid: 40h
Språk: Svenska och Engelska
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagDanda AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Danda AB (org.nr 559069-2249)
Arbetsplats Danda
Jobbnummer 5301498
Observera att sista ansökningsdag har passerat.