Service Center Manager
Msx International Ltd. England, Filial / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2024-01-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Service Center Manager" (publicerad 2024-02-27) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Msx International Ltd. England, Filial i Göteborg,
Borås,
Trollhättan,
Malmö,
Södertälje eller i
hela Sverige MSX International Ltd
Är du intresserad av att leda vårt fantastiska service center och ta det till nästa nivå? Vi söker nu en strukturerad, tydlig och proaktiv ledare för att ta nästa kliv i vår utveckling. Är du en erfaren ledare som drivs av att leda team och coacha dem till framgång så kan denna roll vara vad du söker! Vi söker dig som är resultatdriven och samtidigt brinner för kundnöjdhet och utveckla effektiva arbetssätt.
Som Service Center Manager blir du ansvarig för flera nordiska support/service team som vi driver på uppdrag av vår kund, Ford Motor Company.
Service Center Manager ansvarar för den för den dagliga verksamheten, att utveckla teamen i nära samarbete med gruppledare samt säkerställa att uppsatta mål och nyckeltal nås. En viktig del av jobbet är att hålla en nära dialog med den interna organisationen, Ford Motor Company samt Fords återförsäljarnätverk i Norden.
Publiceringsdatum2024-01-28Dina arbetsuppgifter * Ansvar för den dagliga operativa verksamheteten
* Leder via 7 teamledare som i sin tur har ansvar för totalt 60 personer.
* Coacha och utveckla teamen till att nå uppsatta mål och nyckeltal.
* Arbeta nära de operativa teamen och samtidigt ha helikoptersyn och driva strategiska frågor.
* Driva förbättringsarbete och implementera processförändringar och nya arbetsrutiner.
* Tät kommunikation med den interna organisationen och med kunden i olika länder.
* Olika rapporteringsvägar funktionellt och operativt inom MSX Europa.
Är du den vi söker?
Som Service Center Manager kommer du ha nära kontakt med vår uppdragsgivare och du förväntas kunna hantera olika typer av affärssituationer på ett professionellt sätt. Rollen ställer höga krav på förmågan att kommunicera och bygga goda relationer. Som ledare söker vi någon med ett genuint intresse för att utveckla teamet och förmåga att arbeta strukturerat och proaktivt i en komplex miljö. För att lyckas väl i tjänsten tror vi också att du är en driven, lösningsorienterad och positiv person.
Kvalifikationer• Eftergymnasialutbildning eller motsvarande.
• Mångårigt erfarenhet som ledare för kundcenter.
• Mycket god förståelse för kundrelationen och utveckling av den.
• God ekonomisk förståelse och förmåga att driva verksamhet utifrån KPI:er.
• Mycket goda kunskaper i svenska samt engelska.
• Erfaren användare av MS Office och Windows.
• Erfarenhet av att hantera klienter/stakeholders.
Vi erbjuder
MSX International erbjuder dig en betydelsefull roll i ett expansivt bolag där du får utrymme att växa. Du kommer vara en viktig del i ett dynamiskt, prestigelöst och dedikerat team där det råder öppet klimat. MSX har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag. I denna position ingår 6 veckors semester. Tjänstens omfattning är heltid. Placering är i Göteborg, Munkebäck där vi sitter i nya fräscha lokaler.
Så ansöker duStämmer detta in på dig? Ansök redan idag! Alla ansökningar behandlas löpande.
Ersättning Undefined
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "24186-42215661".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Msx International Ltd. England, Filial (org.nr 516402-6832)
Arbetsplats MSX International Ltd
Kontakt Vivien Mogyorossy Hantosi
00000000 Jobbnummer 8425571
Observera att sista ansökningsdag har passerat.