Senior kundservicemedarbetare till Footway!

Workz Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2024-09-23


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Vill du vara en del av Footways spännande resa inom e-handel och kundservice? Vi söker en kundservicemedarbetare som vill leverera service i världsklass och samtidigt förbättra och driva förändringar i våra processer.
Om Footway:Footway är en dynamisk aktör inom e-handel som utmanar det traditionella med en datadriven och automatiserad plattform, Footway+. De använder AI för att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen och strävar efter att leverera enkelhet och innovation i varje steg. Footway värdesätter ödmjukhet, främjar självstyrande team och brinner för enastående kundupplevelser.
Om rollen:Som kundservicemedarbetare kommer du att spela en nyckelroll i att utveckla och förbättra våra kundserviceprocesser. Du kommer att arbeta med att:
Utveckla, arbeta och implementera nya processer för att förbättra kundservicen och effektivisera arbetsflöden.
Välkomna och integrera nya B2B-kunder och säkerställa en smidig övergång samt bygga långsiktiga relationer.
Bidra med din erfarenhet från operativt arbete, såsom teamledarskap, lageransvar eller logistik, för att optimera våra tjänster och processer.
Förbättra användningen av AI och automatisering för att göra arbetet smidigare och effektivare.
Samarbeta med team och partners för att utveckla och förbättra våra tjänster, och ge feedback baserat på vad kunderna säger.
Följa upp på kundärenden för att se till att alla frågor är lösta och att våra riktlinjer följs.
Vara flexibel och beredd att arbeta operativt i supporten vid behov och volymer. Vi söker någon som inte är rädd för att ta i och stödja teamet med operativa uppgifter när det behövs.

Vi söker dig som:Du har ett stort kundhjärta och drivs av att skapa enastående kundupplevelser. Du älskar att möta nya människor och är serviceinriktad i varje interaktion. Med ett inkluderande tankesätt trivs du med att samarbeta i grupp och är samtidigt en orädd problemlösare som hittar kreativa lösningar. Du är trygg i att fatta beslut och kan anpassa dig snabbt till förändringar.
Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande
Är flytande i svenska och engelska, meriterande med ett tredje språk
Erfarenhet av att jobba med operativt och/eller med automatisering är meriterande

Praktisk information: Uppdragsgivare: Footway Start: Enligt överenskommelse Placering: Stockholm, Kista (Victoria Tower) Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag - fredag 08.00-17.00 Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtaltillämpasKontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
Vi erbjuder dig: Workz är specialister på kundservice och erbjuder omfattande utbildning följt av löpande träning inom områden som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du certifierad i kundservice. Utöver kollektivavtalsenliga villkor får du en dedikerad operativ chef som stödjer din utveckling och finns tillgänglig för dig som konsult.
Ansökan: Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Workz Sweden AB (org.nr 556938-3788), https://www.workz.se/

Arbetsplats
Workz Sweden

Kontakt
Amanda Björn
amanda.bjorn@workz.se

Jobbnummer
8915700

Prenumerera på jobb från Workz Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Workz Sweden AB: