Senior Aastra specialist, kontaktcenterapplikationer
Help At Work Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help At Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vår kund
Vår kund är ett välkänt företag inom telekombranschen som levererar tjänster inom mobil kommunikation, fast telefoni, datakommunikation och bredband.
Företaget växer snabbt och utökar nu med en erfaren systemspecialist inom Aastra med placering i Göteborg, Stockholm eller Malmö beroende på vart personen som anställs är bosatt.
Ansvar och arbetsuppgifter:
Som Systemspecialist utför du design, installation/konfiguration och felsökning i företagets telefonisystemleveranser baserade på Aastras lösningar. Tillsammans med din avdelning hjälper ni större organisationer med allt från totala outsourcingåtaganden inom telefoni och enhetlig kommunikation till enklare felavhjälpning samt installation.
Du deltar även i samtal med kunder och leverantörer kring olika tekniska lösningar och plattformar. Viss handhavandeutbildning för slutanvändare kan förekomma och i vissa leveranser blir du tekniskt ansvarig. Du förutsätts även delta aktivt i utvecklingen av vår tjänsteplattformar. Som anställd erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter i ett snabbväxande och flexibelt företag.
Tjänsten är på heltid och är en direktrekrytering till vår kund med placering i Stockholm.
Publiceringsdatum2014-05-26ProfilVi söker dig som har:
• Mångårig erfarenhet av Aastras kontaktcenterapplikationer, Solidus eCare
• B-körkort.
Certifiering inom telefoniplattformar samt erfarenhet av Aastras MX-ONE växelplattformar är meriterande. Det är även ett plus om du har erfarenhet av hänvisningssystem som CMG.
Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som har ett stort teknikintresse och viljan att lära dig ännu mer. I tjänsten ingår möten med företagets kunder och du måste därför kunna förklara tekniska lösningar för icke-tekniker. Du ska även kunna reda ut vilka krav olika lösningar ställer på hårdvara och applikationer.
Som person är du ambitiös, driven och villig att lära mycket på kort tid. Tjänsten kräver ansvar och en förmåga att skapa resultat i ett högt tempo.
Ansök
Välkommen att ansöka snarast då urval sker löpande. Vår kund anställer så snart vi hittar rätt person och stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vid frågor om tjänsten kan du kontakta rekryterare Constanza Rodriguez, 073-633 01 78 eller maila till
constanza@helpatwork.seKörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare heltid
ErsättningEnligt ö.k
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktConstanza Rodriguez 073-633 01 78
FöretagHelp at Work Sweden AB
AdressHelp at Work Sweden AB
Kungsgatan 37
11156 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 37 11156 Stockholm
Jobbnummer 1888294
Observera att sista ansökningsdag har passerat.