Second Line Support sökes till Solna!
Studentconsulting Sweden AB (Publ) / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Studentconsulting Sweden AB (Publ) i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Lidingö,
Järfälla eller i
hela Sverige Det innovativa företaget Props Utility solutions söker Second line support med intresse av tekniksystem, kundsupport och möjligheten att utvecklas inom företaget.
Props Utility Solutions är en svensk leverantör av flexibla och prisvärda mjukvarulösningar till energibolag, telekombolag, bredbandsbolag och banker. Props har tidigare utvecklat bland annat fyra framgångsrika generationer av faktureringslösningar som idag betjänar över 22 miljoner slutkunder över hela Europa.
Publiceringsdatum2022-06-07Om tjänstenI din roll som Second Line Support arbetar du med ärenden kring företagets egenutvecklade mjukvarulösningar för fakturering, mätvärdeshantering och leverantörsbyten.
Vi söker dig som är lösningsorienterad, analytisk och jobbar för att säkerställa att kundens problem inte blir återkommande.
Du arbetar nära kunden och supporterar ärenden åt din egen kundbas som främst inkommer genom ärendesystemet. Du håller hög kvalitet av service och har löpande kontakt med din kundbas. Du arbetar med projekt där support, integrering av system och stöd åt användare sker på plats hos kund i form av uppstartsmöten där du utbildar nya medarbetare samt finns tillgänglig för frågor.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innebära att stödja våra kunder i deras ärenden, hantera dessa i våra ärendesystem, kundkontakt samt utbildning både internt och externt.
Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av Props Utility Solutions. Tjänsten är på heltid och förväntas starta upp så snart vi funnit rätt kandidat. Du kommer att vara placerad på deras kontor i Solna.
ProfilVi söker dig som har ett starkt intresse inom teknik och IT. Som person är du initiativtagande och lösningsorienterad och du drivs av ett självständigt arbete där du alltid håller en hög kvalitét. Vidare ser vi att du:
• Har minst 1 års erfarenhet inom tekniskt arbete eller inom kundsupport
• Talar och skriver obehindrat på svenska
• Grundläggande kunskap i engelska
Vi ser meriterande på om du har utbildning inom IT. Ytterligare meriterande är erfarenhet av SQL och tidigare arbete inom energibranschen eller Telekom.
Låter detta som en tjänst för dig? Ansöka redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetMångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på
www.studentconsulting.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagStudentconsulting Sweden AB (Publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Studentconsulting Sweden AB (Publ) (org.nr 556674-7449)
Arbetsplats StudentConsulting
Kontakt Felicia Hågbäck
info@studentconsulting.se Jobbnummer 6718282
Observera att sista ansökningsdag har passerat.