Samhällsbyggnadschef
Rättviks kommun, Samhällsbyggnadsförvaltningen / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Rättvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Rättvik,
Leksand,
Mora,
Gagnef,
Orsa eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rättviks kommun, Samhällsbyggnadsförvaltningen i Rättvik Rättviks kommun söker en chef till kommunens samhällsbyggnadsförvaltning.
Uppdraget som förvaltningschef är ett visstidsförordnande på tre år med en grundanställning tillsvidare i kommunen.
Samhällsbyggnadsförvaltningen, med för närvarande ett 15-tal medarbetare, har till uppgift att svara för näringslivsfrågor, kart- och markfrågor, trafik- och gatuverksamhet, kollektivtrafik, fysisk planering samt miljö- och naturvård. Förvaltningschefen har ett övergripande ansvar för verksamheten, vilket inbegriper även administrativt och ekonomiskt ansvar.
Vi söker en ledare som är:
• Kreativ
• Tydlig
• Ansvarstagande
Utmaningarna är stora. Du ska vara beredd att leda en verksamhet i ständig förändring och utveckling och du ska givetvis, i grunden, ha ett stort engagemang för våra kommuninvånare och kunna möta deras behov av förvaltningens tjänster.
Vi söker Dig med relevant utbildning och erfarenhet
Stor vikt lägges vid personlig lämplighet.
Publiceringsdatum2009-04-09Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Visstidsförordnande som chef med tillsvidareanställning i kommunen.
Tillträdeefter överenskommelse
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-04-30
Skriftlig ansökan skickas till Kommunalrådet Jonny Jones, Rättviks kommun, 795 80
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rattvik.kommun@rattvik.seKontaktKommunalråden Jonny Jones 0248-701135
Inge Östlund 0248-70325
Facklig kontaktNås på telefon 0248-70000 (vx)
FöretagRättviks kommun, Samhällsbyggnadsförvaltningen
AdressRättviks kommun, Samhällsbyggnadsförvaltningen
79580 RÄTTVIK
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0248-70000
Jobbnummer 432059
Observera att sista ansökningsdag har passerat.