Säljsupport /Administratör
Fru Olsson AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fru Olsson AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Danderyd,
Sollentuna,
Norrtälje eller i
hela Sverige Fru Olsson AB är sedan 19 år ett bemanningsföretag/inlämningsbyrå inom kontor och administration.
Fru Olsson AB söker nu en person som ska arbeta som Säljassistent/backoffice hos vår mycket trevliga kund i Västberga.
Till början är tjänsten en inhyrning under ett mamma vikariat men det är inte omöjligt att det övergår till en anställning hos kunden.
Arbetet innebär:
Att dagligen bidra med ärenden som inkommer till Back office funktionen, vilket innebär, förberedande av offert och kalkylunderlag.
Du kommer också besvara frågor om pris- leveranstid
Assistera säljare och förbereda offerter
Kontakt med underleverantörer
Registrering av kundorder i Visma (kunskaper i Visma är meriterande)
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande uppgifter, är ordningsam, ansvarsfull, noggrann, strukturerad och flexibel. Goda kunskaper i svenska och engelska samt Office paketet är ett krav. Du har förmodligen en högskolebakgrund.
Du är också en trevlig, öppen och serviceminded person, noga och effektiv. Du är säljinriktad, ödmjuk, stresstålig, och nyfiken att lära nya saker.
Heltid
Månadslön
Maila din ansökan märkt Säljsupport tillsammans med foto och löneanspråk så snart du kan till
carina.stjernstrom@fruolsson.sePubliceringsdatum2012-11-09Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
carina.stjernstrom@fruolsson.seKontaktKerstin Andersson, 08-56440600 (Telefon),
kerstin.andersson@fruolsson.seFöretagFru Olsson AB
AdressFru Olsson AB
Box 995
16250 VÄLLINGBY
KontorsadressKrossgatan 15
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
carina.stjernstrom@softcenter.se Jobbnummer 1388115
Observera att sista ansökningsdag har passerat.