Säljkoordinator Med Servicefokus Till Profilproduktsbolag
Ryska Posten Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en Säljkoordinator som vill vara en del av deras fortsatta framgång.Detta är en rekrytering och du kommer att anställas direkt utav vår kund. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
I rollen som Säljkoordinator strävar du efter en långsiktig relation med de kunder du arbetar med. Det innebär att du har ansvar för att utveckla samarbetet med befintliga och nya kunder genom bästa möjliga service och med syfte att alltid bygga goda relationer. Kunderna vänder sig till dig och på ett trevligt sätt tar du emot inkommande samtal och besvarar förfrågningar och analyserar affärsmöjligheter. Tjänsten förutsätter ett gott affärssinne och en förmåga att överträffa kundernas förväntningar, samt mycket eget ansvar och problemlösning.
Framgångsfaktorn för denna tjänst ligger mycket hos dig som person, ditt höga fokus för dina kunder och hur du strukturerat kan ge dem den bästa kundresan genom hela processen. Att du är en problemlösare av rang och gör detta med ett servicetänk av världsklass ser vi som en nyckelfaktor för att lyckas. Du kommer att arbeta mycket individuellt men vara en del av ett team, så vi söker dig som kan hitta en självmotivation att driva dig själv. Men självklart även kunna se dig själv som en del av ett team där ni alla är en del av bolagets framgångar.
Vår kund är ett dynamiskt företag som sitter i härliga lokaler i centrala Stockholm.Tjänsten är på heltid och du arbetar måndag - fredag klockan 08.00-17.00.
Publiceringsdatum2019-01-24ArbetsuppgifterSom Säljkoordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Spela en viktig roll i säljverksamheten genom att bygga långsiktiga relationer med företagets kunder och leverantörer
• Bistå kunderna med service i form av offerter och professionellt stöd för framtida behov
• Vara kundens kontakt under hela order- och efterlevandsprocessen
• Föra fortlöpande dialog med kundens leverantörer i Sverige och utomlands
VI SÖKER DIG SOM
• Har en kundorienterad och serviceinriktad approach. Hög kvalitet är något som värderas högt då målsättningen är att alltid ge kunden den bästa service.
• Vi tror att du suttit i kundtjänst eller som säljkoordinator i ett produktproducerande bolag.
• Du har mött och approcherat kunder i hela köpresan, även i reklamationsfasen.
• Är glad, positiv och ambitiös som person med en riktig "go-anda".
• Inspireras av högt tempo och vågar ta plats och egna initiativ.
• Har ett välutvecklat språk i tal och skrift och bör även behärska engelska väl. Det är mycket meriterande om du även talar något av de nordiska språken förutom svenskan.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4575133
Observera att sista ansökningsdag har passerat.