Säljfokuserad Kundservicemedarbetare
AllTele / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AllTele i Stockholm,
Linköping,
Skövde,
Växjö,
Sundsvall eller i
hela Sverige Vi på AllTele förnyar oss och sätter en ny standard i branschen när vi nu påbörjar ett nytt unikt koncept i vår strävan efter att erbjuda våra kunder den allra bästa, personliga servicen på marknaden. Det finns inget viktigare än våra kunder och genom att erbjuda en personlig kontakt, en account manager, erbjuder vi nu både snabbare, bättre och smidigare kundservice.
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av kundservice eller teknisk support inom telekom/IT och som brinner för att ge kunden förstklassig service.
Som account manager bygger du upp din egen kundportfölj bland våra befintliga kunder och har stora utvecklingsmöjligheter med chans till att tjäna riktigt bra.
Vi värdesätter ett trevligt, professionellt och flexibelt bemötande i alla lägen och söker dig som vill satsa på en karriär inom telekombranschen och som vill göra allt för dina kunder!
Vi erbjuder dig:
• en av branschens bästa fasta löner
• extra bonussystem, baserat på resultat
• löpande utbildning med möjlighet att utvecklas till en proffsig Account Manager
• att vara med och utveckla ett helt nytt koncept inom privat kundservice
• duktiga och engagerade arbetskamrater
Dina primära uppgifter är att hjälpa våra kunder med frågor och lösningar på de vanligare tekniska problem som kan uppstå, samt att ta emot beställningar och sälja in våra tjänster och produkter till både nya och befintliga kunder.
I första hand arbetar du med inkommande kontakter där telefonen är ditt främsta redskap.
Vi tror att du
• är en duktig säljare
• har minst 3 års erfarenhet av kundservice, gärna inom telekom
• är en skicklig kommunikatör, och är helt flytande på svenska i både tal och skrift
• har förståelse för vad riktigt god kundservice är och är lyhörd för kundens behov
• arbetar bra i grupp och är en tillgång för dina kollegor
• kan hantera en rad ärenden effektivt utan att göra avkall på kvaliteten
• har positiv attityd och förmåga att arbeta självständigt
• besitter goda datakunskaper
• är intresserad av teknik i allmänhet och telekom i synnerhet
• har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
Din framtid på AllTele
AllTele är ett företag i stark tillväxt. Vi är uppstickaren på en tuff marknad med flera stora aktörer. Vi måste därför vara bäst både för våra medarbetare och för våra kunder.
Vi jobbar hårt för att nå våra mål vilket kräver ett stort engagemang och driv från hela organisationen. Att jobba på AllTele är spännande och utvecklande med stora möjligheter att påverka, och du måste trivas i en organisation med högt tempo och höga krav. Samtidigt gillar vi att ha kul tillsammans, och samlas gärna på en AW eller drar i väg ett gäng till gymmet på lunchen.
AllTele har sedan starten 2002 varit en utmanare på den svenska telekommarknaden och är idag en ledande helhetsleverantör med ambitionen att leverera stabila och högkvalitativa tjänster till konkurrenskraftiga priser, både på privat- och företagsmarknaden.
Mottot är att kunden alltid ska vara i fokus. Vår idé handlar om att vara nära kunden för att kunna ge en mer personlig upplevelse i kontakten med oss
Vi levererar kompletta lösningar för hem- och mobiltelefoni, bredband via fiber, telejack och det mobila nätet samt både kabel- och IP-TV.
AllTele är börsnoterat på Nasdaq OMX och omsätter ca 1 miljard SEK.
Låter det intressant?
Välkommen med din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2015-04-17ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-17
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktLinus Skoglund, Kundservicechef
linus@allteleprivat.seFöretagAllTele
AdressAllTele
Box 42017
12612 Stockholm
KontorsadressBox 42017
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2252610
Observera att sista ansökningsdag har passerat.