Säljassistent till Ryska Posten Bemanning

Ryska Posten / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning är en ung och entreprenöriell organisation med ett stort driv och en stark och engagerande företagskultur. Vi har expanderat kraftigt de senaste åren och söker nu efter nya innesäljare till vårt mötesbokningsteam. Vår ambition är att vara världens bästa bemanningsföretag och ledande inom vårt område. För att lyckas med det gör vi alltid det lilla extra, gör det ingen annan gör och utmanar hela tiden oss själva för att utvecklas. Till denna roll söker vi dig som älskar försäljning och kundrelationer och vill vara med på en spännande resa mot nya marknader.

OM TJÄNSTEN
Rollen som säljassistent går att utföra på heltid såväl som deltid i kombination med studier eller andra åtaganden, dock minst två heldagar i veckan. I rollen som säljassistent kommer du vara delaktig i vår fortsatta framgång och framförallt stötta vårt team av Key Account Managers. Du kommer ha en central roll i Ryska Posten Bemannings säljverksamhet och vara en viktig del i arbetet att nå ut till nya företag och marknader.

Som en del av Ryska Posten Bemanning blir du en del av ett starkt och sammansvetsat team med höga ambitioner där alla som jobbar brinner för service och kundrelationer. Vår kultur präglas av våra värdeord vilja, hjärta och engagemang. För rätt person finns det goda möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär.

ARBETSUPPGIFTER
Som säljassistent arbetar du primärt med nykundsbearbetning och ansvarar för att göra research av marknaden samt kontakta nya kunder i syfte att knyta kontakter och boka möten. Du kommer även hjälpa KAM-gruppen med övrig administration i form av offertskrivning och i längden få följa ut på möten.

VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som är orädd, trygg och har ett jävlar anamma. Du brinner för försäljning, människor och relationer samt har ett driv och engagemang i världsklass. I din arbetsroll är du målmedveten, professionell och fokuserad samtidigt som du är lyhörd och ödmjuk och din förmåga att anpassa dig till olika situationer gör att du har lätt för att vinna kundernas förtroende.

För att lyckas i rollen bör du trivas i en entreprenöriell och föränderlig miljö och ha lätt för att knyta nya kontakter. Du ska tycka om att arbeta mot högt uppsatta mål och drivas av att ständigt utveckla och överträffa dig själv i din arbetsroll. Du har en god förståelse för branschen och vad som efterfrågas samt är en snabbtänkt problemlösare som väcker nyfikenhet och ser lösningar på alla problem.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från arbete inom försäljningsbranschen och det är meriterande om du tidigare arbetat med kundbearbetning via telefon.

ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-02-07

Ersättning
Personlig lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3306183

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: