Säljare till Telias kundservice i Luleå!
Manpower / Butikssäljarjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Just nu söker vi ytterligare talanger inom försäljning och kundbemötande till vår kundservice.
Din nya utmaning!
Jag heter Lars Lundgren och tillsammans med mina kollegor söker jag nya servicemedvetna stjärnsäljare till starten 3:e juli.
Jag brukar kalla oss på kundtjänst för företagets superhjältar. Det är vi på kundtjänst som är företagets direktlänk till det som är viktigast för oss, våra kunder! Som kundtjänstmedarbetare möter du de kunder som vill ha kontakt med oss via telefon, chatt, mail och brev. I dessa möten hjälper du kunderna med deras engagemang hos oss och ser till att de har den bästa lösningen utifrån deras individuella behov. Det innebär alltså att du genom försäljning och service kommer kunna bidra till att skapa nöjda kunder och till vår resa att bli The New Generation Telco!
När du börjar hos oss får du en gedigen utbildning för att ge dig förutsättningar till att lyckas. Du får utbildning i vår egen sälj-, och dialogstrategi som är baserad på beteendevetenskap. Vi kommer ge dig förutsättningar att utvecklas och växa inom rollen genom att ge dig interna vidareutbildningar och coaching. Hos oss får du även förmåner som t.ex. friskvårdsbidrag.
Din nästa ledare och nya kollegor
Vårt nya toppmoderna kontor ligger mitt i centrala Luleå och i huset jobbar ca 700 anställda och utvecklingsmöjligheterna är många. Vi på kundtjänst sitter i öppna fina kontorslandskap tillsammans med andra kundnära verksamheter. Du kommer att tillhöra ett team med cirka 12-15 kollegor som tillsammans ser till att både team- och individmål uppfylls.
Vi ledare här i Luleå är kända för att få våra säljare att utvecklas i sin roll. Det gör vi genom ett närvarande ledarskap där du är nyckelpersonen. Vi ser dig för den du är och har du viljan finns det alltid möjligheter att lyckas hos oss. Jag och mina kollegor har ett nära samarbete för vi vet att då kan vi göra skillnad, i vår vision där varannan svensk väljer Telia med stolthet!
Du
Din roll är som sagt att vara både Telias röst mot kunden och kundens röst in i företaget. Som säljare på kundtjänst förväntas du därför vara kundfokuserad och brinna för att leverera försäljning och service i världsklass. Du kommer ha tydliga sälj-, och tillgänglighetsmål och för att trivas hos oss behöver du vara målmedveten och vilja att utveckla ditt kundmöte för att göra skillnad. Då vi jobbar mot gemensamma mål, som t.ex. att ha Sveriges nöjdaste kunder, behöver du även bara en bra lagspelare. Du behöver kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift då vi möter våra kunder i telefon, chat, mail och brev. Du behöver också ha gymnasiekompetens för att jobba hos oss.
Hur?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:
Vi vågar tar intiativ genom att utmana våra kunder och oss själva
Vi bryr dig om våra kunder genom att erbjuda behovsanpassade lösningar
Vi förenklar samarbete genom transparent kommunikation, delaktighet och kunskapsutbyte.
Why?
We 're changing the industry, we 're digitalizing society, we 're creating the New Generation Telco to Bringing the world closer - on the customer's terms.
That 's the next chapter in our story, what 's yours?
Har du frågor kring tjänsten?
I den här rekryteringen samarbetar vi med Manpower för att hitta rätt kandidater att anställa i vår kundservice. Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Ida Bengtsson 031-61 72 90 alt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2017-05-16ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-27
Ange följande referens när du ansöker: 22950
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Bengtsson
ida.bengtsson@manpower.seFöretagManpower
AdressManpower
97232
97232 2580
KontorsadressStorgatan 30
Jobbnummer 3502937
Observera att sista ansökningsdag har passerat.