Sälj- och Orderadministratör till vatten- och energibolag
Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
2017-01-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sälj- och Orderadministratör till vatten- och energibolag" (publicerad 2017-07-12) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du redo för nästa utmaning? Är du en sann lagspelare och har erfarenhet av säljadministration? Då är tjänsten som Sälj- och orderadministratör till vår kund något för dig! Tjänsten är på 50% och belägen i Bromma.
Om Tjänsten
Vår kund är den ledande leverantören av resurshantering av vatten- och energilösningar. De erbjuder end-to-end-lösningar som inkluderar el, gas, vatten och värme mät- och reglerteknik ; kommunikationssystem; programvara; och professionella tjänster. I tjänsten som Sälj- och orderadministratör kommer du att fungera som en kontaktpunkt för kunder med frågor om produkter, order och leveranser och ge support till våra säljteam. I dina arbetsuppgifter ingår att hantera order via mail och telefon, kontrollera orderinformation och administrera orderfakturor och kvittenser.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete med säljadministration och praktisk erfarenhet av arbete i systemet Orcale CRM. Har du kunskaper i Salesforce ses detta som meriterande. Dina goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, kommer väl till pass. Som person ser vi att du är ansvarsfull och engagerad.
Viktigt för tjänsten är:
• tidigare erfarenhet och förståelse av internationella miljöer
• goda kunskaper i MS Officepaketet
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 50% med tillsättning omgående som löper 6 månader framöver. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att (få inbjudan till videointervju som du ombeds genomföra så snart som möjligt)* bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Annelie Sandberg.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
Publiceringsdatum2017-01-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sandberg
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Jobbnummer 3248407
Observera att sista ansökningsdag har passerat.