Sales & Order Administrator - Temp to Samsung

21Activa Bemanning & Rekrytering AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2025-04-28


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 21Activa Bemanning & Rekrytering AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Om tjänsten Purpose of the role:
• Supervise and align customer sales orders in NERP according to demand planning and supply guide from SCM.
• Inform customers and key account managers upon supply changes.
Role Tasks:
• Order release and align orders according to demand plan.
• Secure PO-SO alignment with customers.
• Inform customers of shortage and order changes.
• Pricing
• In this role, it's important to follow the daily work routines and manage your order planning on time. You should also be able to communicate effectively with different stakeholders.
Main competence:Organising and Executing - Plans ahead and works in a systematic and organised way. Follows directions and procedures. Focuses on customer satisfaction and delivers a quality service or product to the agreed standards.Supporting and Co-operating - Supports others and shows respect and positive regard for them in social situations. Puts people first, working effectively with individuals and teams, clients and staff. Behaves consistently with clear personal values that complement those of the organization.Interacting and Presenting - Communicates and networks effectively. Successfully persuades and influences others. Relates to others in a confident and relaxed manner.

Kvalifikationer Most relevant previous work experience:
• Minimum 1-2 years of working experience within SCM, logistics
• Intermediate Excel skills
Required language skills:
• English
• Swedish is a plus'
Samsung is a fast-moving industry and there are many opportunities to grow and develop. In order to enjoy working with us, you must be a person who appreciates a fast-paced environment, adapts well to change and can take own initiative.

Om arbetsgivaren 21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar-och tjänstemannasidan.
Vi har självklart kollektivavtal och är auktoriserade hos Kompetensföretagen. Vi sitter i lokaler i Rosersbergs och i Arlandastads industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, Uppsala och i Mälardalen.Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen. För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.

Ersättning
fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-05-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
21Activa Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 559313-8133)

Arbetsplats
21Activa Entreprenad AB

Kontakt
Anja Lowndes
0706187297

Jobbnummer
9308985

Prenumerera på jobb från 21Activa Bemanning & Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 21Activa Bemanning & Rekrytering AB: