Sales Coordinator/Administratör - Region Norr

Ernst & Young AB / Administratörsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ernst & Young AB i Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå, Piteå, Luleå eller i hela Sverige

Vi söker nu en Sales Coordinator/administratör för placering i Umeå. Det är en kombinerad tjänst där du kommer att arbeta cirka 50% med vardera. I rollen som administratör ingår det även ett visst receptionsarbete. Tjänsten är en heltidstjänst med tillträde i mars 2020.

Om rollen som Sales Coordinator
Du erbjuds ett självständigt och utmanande arbete där ditt uppdrag blir att samordna och genomföra marknads- och försäljningsaktiviteter regionalt tillsammans med våra affärsutvecklare, kontorschefer och regionchef. Du kommer att vara med och bygga en strukturerad, effektiv och professionell försäljnings- och marknadsorganisation.

Huvudsakliga ansvarsområden:
Driver och koordinerar regionens större event och seminarier.
EY Entrepreneur Of The Year - driver och koordinerar arbetet i regionen.
Ansvarar för att ta fram inbjudningar och enkäter till regionen.
Ansvarar för extern kommunikation i regionen. Säkerställer att all extern kommunikation går genom angivna kanaler samt i korrekt format.
Hanterar försäljningsuppföljning regionalt.
Ansvarar för framtagande samt uppföljning av marknadsbudget regionalt.

Om rollen som Administratör/receptionist
Du kommer att arbeta internt med allmänna kontorsgöromål såsom order och fakturahantering, arbete i CRM-system, posthantering och trivselfrågor. Arbetet i receptionen innebär att du även kommer att vara kontorets ansikte utåt, ta emot besökare och ge service till våra kunder och kollegor.

Publiceringsdatum
2020-01-27

Kompetenser
För att du ska trivas och lyckas i ditt arbete tror vi att du är serviceinriktad och kommunikativ, duktig på att strukturera ditt arbete, skapar förtroende gentemot dina kollegor och uppskattar att driva projekt/marknadsevent självständigt. Du bör även ha lätt för att hantera flera parallella uppgifter.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med event, projektledning, marknadsaktiveter och/eller administrativt arbete
Vi tror att du har eftergymnasial universitets- eller tex YH-utbildning alternativt lämplig arbetserfarenhet för rollen.
Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
Du har god datorvana.

Vad kan EY erbjuda dig?
Vi erbjuder en utvecklande, social och internationellt präglad arbetsplats och möjlighet att påverka utvecklingen av verksamheten. Du kommer att arbeta med några av världens främsta företag - våra kunder.
EY är ett värderingsstyrt företag där laganda, respekt och integritet är viktiga ledord. Vid sidan av våra medarbetares engagemang och kompetens är det våra gemensamma värderingar som skapar framgång på marknaden. EY är branschens högst rankade företag enligt ekonomistudenter vid universitet och högskolor i Sverige visar Företagsbarometern 2018.

Så ansöker du
Du ansöker genom att registrera din profil på vår hemsida. Bifoga CV och personligt brev. Ansökningstiden går ut den 16 februari 2020. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av försäljningschef Stefan Dahlin tfn. 070- 318 68 25 och administrativt ansvarig Linda Dittrich tfn. 070- 271 77 92,

Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Ernst & Young AB
Umestan Företagspark Hus 12
90402 UMEÅ

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ernst & Young AB (org.nr 556053-5873)
Umestan Företagspark Hus 12 (visa karta)
904 02  UMEÅ

Arbetsplats
Ernst & Young

Jobbnummer
5063277

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ernst & Young AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ernst & Young AB: